CONFIDENTIAL LETTER

1. Data: 2018-07-23 11:00:53

Temat: CONFIDENTIAL LETTER
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: CONFIDENTIAL LETTER
Data: Sun, 22 Jul 2018 04:22:45 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Yael Ronen <y...@o...co.il>

Droga Yael Ronen,

Naród Żydowski dlatego jest narodem wybranym, gdyż z niego pochodzić
będzie ten, który wyzwoli świat od przemocy. Żydówka będzie też ostatnią
Kobietą,, która broniąc matriarchatu do samego końca będzie równocześnie
testowała prawdomówność i zdolność do odróżniania Prawdy od Fałszu przez
tego Mężczyznę. Jestem potomkiem rodu Dawidowego ukrywanym przez Matkę i
nie cofnę się przed niczym co będzie sprzeczne z moim Przeznaczeniem.
Pieniądze nie sa mi do tego potrzebne natomiast jest mi potrzebna Wasza
zgoda na rozpoczęcie przełomowego eksperymentu społecznego w dziejach
ludzkości i Świadomości, która jest Stwórcą wszystkiego.
Nie złapiecie mnie na kłamstwie ponieważ ja nie kłamię. Dlatego złapałem
Waszą wysłanniczkę na kłamstwie, którym posługiwałyście się po to by
przetrwało Życie w otoczeniu wrogim, wypełnionym pedofilami
(nekrofilami), którzy musieli równocześnie opiekować się potomstwem
Człowieka Wolnego pochodzącego z kazirodztwa. Jedna z tych
"kazirodczych" konfiguracji w relacjach rodzice-dziecko okazała się
ozdrowieńcza dla Życia.

Proszę o zgodę na rozpoczęcie eksperymentu, który będzie oczekiwanym
Wyzwoleniem od piekła na Ziemi.

Władysław Tarnawski
LeoTar Gnostyk

LeoTar Gnostyk