Przemiana Piekła w Niebo.

1. Data: 2018-07-23 11:38:58

Temat: Przemiana Piekła w Niebo.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Data: Mon, 23 Jul 2018 01:25:21 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

Czy jesteśmy gotowi na to by za pierwszym razem przemienić Twoje Piekło
w Nasze wspólne Niebo/ Tego nie wiem, gdyż nigdy wcześniej o tym nawet
nie pomyślałem, a co dopiero tego doświadczyć. Ten Cel Najwyższy
uświadomiłem sobie dopiero teraz starając się pomóc Ci podjąć Twoja
ostatnią samotną decyzję o naszym spotkaniu i wejściu do Czyśćca
poprzedzającego Bramę do Piekła znajdującego się w Twoim łonie. Jeżeli
już uda mi się wejść do Czyśćca i nie dokonasz na mnie w nim gwałtu to
przed nami pojawi się Ostatnia Droga przez Piekło do Nieba.
Tej Drogi usłanej cierniami Pierwszych Zdobywców nie pokonywał przed
nami jeszcze nikt. I to będzie już tylko wspólna wspinaczka, w której
musimy się razem wspierać i czekać na siebie nawzajem wstrzymując oddech
i przybierające na sile pożądanie natychmiastowego spełnienia. Ale to
będzie tylko złudzenie, pozostałość naszej Niepewności i chęci poniżenia
Partnera/ki by nim zawładnąć. By otworzyła się przed nami Brama Piekła
musimy zapomnieć o sobie i już wtedy myśleć tylko o NAS. Bo osiągnąwszy
ten etap bez samozaspokojenia już wtedy Skazani skazani na siebie
nawzajem. B y Brama Piekła się otworzyła Ty musisz wyrazić na to zgodę
aa ja będę musiał tę Bramę otworzyć za pomocą mojego
Poszukiwacza-Penetratora. Nie wiem, czy uda mi się to za Pierwszym
Razem, ale jeżeli
nawet nie pokonam Twojego oporu za tym razem, to za chwilę przygotuje
się do kolejnej, i być może kolejnej próby otwarcia Bramy Piekła. I będę
to powtarzał aż do skutku aż wreszcie pozwolisz mi wejść do Twojego
Piekła. Ta część wędrówki będzie skrajnie niebezpieczna dla nas obojga,
ponieważ jakikolwiek szmer, dekoncentracja czy pojawienie się intruzów,
a nawet stuknięcie do drzwi, może spowodować, że ciasna Brama Piekła
zatrzaśnie się i zostanę na wieki uwięziony w Tobie bez szans na niczyją
pomoc. I wtedy zginę a Ty mnie pochowasz w swoim Piekle. Dlatego
powinniśmy być całkowicie odizolowani od świata zewnętrznego przez tych,
którzy wyrazili zgodę na ten nasz wspólny eksperyment, który zmieni
oblicze ludzkości. Jeżeli miniemy niebezpieczeństwo gwałtownego
zatrzaśnięcia się Bramy Twojego Piekła i Brama zostanie stabilnie
otwarta to do pokonania pozostanie nam juz tylko najłatwiejsza część tej
naszej Wyprawy Eksploracyjnej, ponieważ Twoje Piekło i Nasze Niebo
znajdują się w tym samym miejscu. To Matrix Twojej Macicy, w której
podczas naszej Wspólnej Uczty duchowo-cielesnej może dokonać się Akt
Zapłodnienia Ciebie i dzięki temu Życie zostanie podtrzymane. Jeżeli uda
się nam pokonać tę Drogę i osiągnąć Cel Ostateczny za Pierwszym Razem to
znaczy, że nie wymagamy już doskonalenia. Ale jeżeli nawet któreś z nas
nie wytrzyma i ulegnie pokusie dominacji jako pozostałości ze złej,
niewolniczej Przeszłości, to i tak osiągnęliśmy wspólnie już tyle,
że nic nas już nie będzie w stanie rozdzielić i podejmiemy kolejną
Wyprawę ku Celowi Ostatecznemu, ku Absolutowi, któremu na imię Szczęście
Rodzinne. Nazwała je moja wspaniała Córka Katarzyna Anna, która dla
Wolności poświęciła własne życie, a Ty, moją Żona, również Katarzyna,
pozwolisz na to byśmy razem osiągnęli ten Wielki i Ostateczny Cel,
wyznaczony mi przez Córkę. Krok po kroku, w spokoju, nie śpiesząc
się i odpoczywając co chwilę dla nabrania sił w ataku na szczyt Rozkoszy
i naszego Zjednoczenia umysłowo-cielesnego. I wtedy staniemy się
Nieskończoną Jednością, czyli Stwórcą Doskonałym. Katarzyno nie zwlekaj
bo się utuczę z niedoborów energii seksualnej, która wytwarzamy wspólnie
w chwilach najwyższego uniesienia a tracimy gdy brakuje nam tego
Spełnienia. Ty masz jeszcze dzieci, z których czerpiesz siły na skutek
tego, że je od siebie uzależniłaś tak jak czyni to pedofil. Ja mam tylko
Ciebie wciąż ode mnie uciekającą ze strachu przed porzuceniem. Każdy
dzień Twojej zwłoki przybliża nas do Ostatecznego rozstania.

http://leotar.net

Data: Mon, 23 Jul 2018 01:57:15 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

Dzisiaj rozpoczyna się okres dominacji zodiakalnego Lwa. Może już
dzisiaj narodzisz się ponownie jako moja Siostra-Bliżniaczka ponieważ
moje narodziny przypadają na 21 sierpnia czyli koniec okresu dominacji
Lwa w Zodiaku. Może dzisiaj, a może jutro. Nie każ jednak Katarzyno zbyt
długo na siebie czekać bo wysysasz ze mnie energię i długo w samotności
nie przetrwam będąc przez Ciebie seksualnie wykorzystywanym. Pozwoliłem
Ci się od Ciebie czasowo uzależnić ale liczę na Twoją uczciwość i
roztropność iż w porę skończysz to wykorzystywanie mnie. Bo inaczej by
przetrwać będę musiał Cie porzucić, a wtedy zginiesz i Ty bo już nie
jesteś w stanie zmienić partnera na innego. Każdego innego po prostu
zabijesz z pogardy jaką wywołuje w Tobie każdy uzależniony mężczyzna.
Jeżeli wspólnie nie pokonamy naszych ostatnich słabości przed dotarciem
do Nieba to staniesz się boginią Kali, która zniszczy ten świat wyrosły
na uzależnieniach seksualnych wywołanych seksualnym zakazem. Proszę
Katarzyno, nie zniszcz tego świata...

Data: Mon, 23 Jul 2018 02:53:10 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

A może Stwarzanie potomstwa w stanie pełnej i doskonałej Świadomości nie
będzie wymagało inicjacji, gdyż nie będzie już brakowało żadnej Wiedzy o
tym jakie powinny być relacje między Kobietą i Mężczyzna i wiedze tę
wolni od pokusy kłamstwa rodzice będą przekazywać jawnie bez potrzeby
odwoływania się do doświadczenia, które jest elementem niezbędnym w
procesie poznawczym. Więc jeżeli od urodzenia będziemy mieli dostęp do
pełnej wiedzy o sobie samych to nie będzie musiało działać żadne
sprzężenie z przeszłością a takim sprzężeniem zwrotnym jest właśnie
inicjacja seksualna dziecka wśród rodziców. Jeżeli wszystko zostało już
poznane i Życie nie ma już przed nami żadnych tajemnic to system ze
stabilizującym sprzężeniem zwrotnym może zostać zastąpiony systemem
otwartym bez sprzężenia bo pełna Świadomość nie wymaga już doświadczenia
korygującego, które inicjuje nowe doświadczenie poszukujące
rozwiązania ostatecznego, które jest globalnym rozwiązaniem
zapewniającym trwała stabilność systemu. Zatem osiągnięcie punktu Omega
oznaczać będzie zakończenie samo-poznawania (S)Twórcy (Świadomości),
możliwość tworzenia z wolnej woli lub dobrowolną rezygnację z tworzenia
i pozostanie w stanie wiecznego trwania w stanie błogiego i
niekończącego się Szczęścia. Czegóż nam w życiu więcej potrzeba ponad
Miłość we dwoje i Szczęście z tej Miłości płynące?

Data: Mon, 23 Jul 2018 05:03:17 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

A może pomyliłem się i przedsionek Nieba jest Piekłem, w którym uczymy
się rozpoznawać Dobro od Zła a Niebo staje się wówczas już tylko
miejscem Doskonałego przekazywania Życia. I jeżeli tę zdolność
odróżniania Dobra od Zła, Prawdy od Fałszu, posiądziemy już jako dzieci
naszych ukochanych rodziców dzięki ich posłudze, wówczas niepotrzebny
staje się Czyściec a Brama oddzielająca Piekło Poznania od Nieba nie
będzie już wówczas tak trudną do otwarcia i otworzy się pod pierwszym
dotknięciem zapładniającego Penetratora. Tak, teraz już wiem, że
inicjacja seksualna dziecka wśród rodziców powinna się ograniczyć do
zapoznania dziecka z rolą Piekła jako miejsca poznania Kobiety przez Jej
Syna i Mężczyzny przez Jego Córkę po to, by wiedzieli jak znależć się we
wspólnym Niebie z własnymi partnerami wybranymi na wzór i podobieństwo
swoich Rodziców, tych którzy dzieci stworzyli. A ponieważ Kobieta i
Mężczyzna to dwie strony tego samego medalu, jakim jest Człowiek, więc
Bliżnięta, Brat i Siostra, to najdoskonalsza para małżonków tworzących
Małżonków tworzących Małżeństwo Doskonałe. Ja urodziłem się Lwem a Ty
jako moja młodsza Siostra właśnie narodzisz się Lwicą. Musiałem narodzić
się wcześniej bym mógł spełnić swój nauczycielski obowiązek wobec
milczącej w zaparte Matki-Ziemi. Mam nadzieję, że wreszcie zaczniesz do
mnie mówić otwartym tekstem?

LeoTar Gnostyk