Pomniki

71. Data: 2018-08-14 22:00:57

Temat: Re: Pomniki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Najpierw odpowiedź później pytanie.

Postawiłeś pytanie typu ,,Czy czarna kura może znieść złote jajo"?
Na to pytanie jest jedna rozsądna i oczywista odpowiedź - ,,nie". No ale
przecież żadna kura tego nie może :->
Odpowiedź ,,nie" na takie pytania nie jest potwierdzeniem ani Twojej racji
ani przyznaniem się odpowiadającego do błędy we własnym rozumowaniu. Po
prostu niczego nie wnosi, bo pytanie nie jest ścisłe.

?

> i mam
> znać proporcje.

No pewnie!
Demokracja to rządy większości.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Demokracja

--
XL

72. Data: 2018-08-15 11:34:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-14 o 22:00, XL pisze:

> No pewnie!
> Demokracja to rządy większości.
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Demokracja

Czyli w Polsce nie ma demokracji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

73. Data: 2018-08-15 13:28:27

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ani przyznaniem się odpowiadającego do błędy we własnym rozumowaniu. Po
> prostu niczego nie wnosi, bo pytanie nie jest ścisłe.

Raczej - "czy mały to zaraz znaczy że gorszy", i tym samym zaraz ma mieć
ograniczone prawa?

> ?

"Znaj proporcje" tak zwykł mówić silniejszy do słabszego..

> No pewnie!
> Demokracja to rządy większości.
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Demokracja

Ambaras w tym że to wcale nie jest większość,. Obowiązująca "q*wa
demokracja" nie dopuszcza głosu na nie, tym samym na ogół regułą jest że
krajem włada wąska klika nie będąca żadną większością.

74. Data: 2018-08-15 13:28:44

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-14 o 20:05, gazebo pisze:

> a z tym to ja nie mam nic wspolnego

Innej tu nie znajdziesz.

75. Data: 2018-08-23 02:20:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 sierpnia 2018 09:50:24 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
Trybun.

bezstronnej, i chocby co nie co rozumnej.

> Nie mam swojej "twórczości " na grupach nic do zarzucenia. Bazuję na
> zasadzie Równości Wolności Braterstwa. Jeżeli gdzieś uchybiłem tym
> wartościom to proszę wskazać.

nic ci nie zarzucam i nic wskazywac nie bede; mowilem tylko o twej wypowiedzi w tym
watku. nie musisz nazywac swego pisania tworczoscia w nawiasie, bo wiele z twych
wypowiedzi na to miano zssluguje. ani nie kadze, czy oblaskawiam, ale wyrazam swoja
opinie; jak najbardziej potrafie bezstronnie.

pozdrawiam,
jacek

76. Data: 2018-08-23 03:12:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wypowiedzi na to miano zssluguje. ani nie kadze, czy oblaskawiam, ale wyrazam swoja
opinie; jak najbardziej potrafie bezstronnie.

moze dokladniej powiem, o co chodzi, zebys wiedzial.
i mimo ze juz nawet nie pamietam, o ktora twoja wypowiedz chodzilo,
przytocze przyklad:

"Przykładem niech będzie zachowanie tych szczyli od kościoła spaghetti,
czy oni zaczepiali by staruszki gdyby te nie prowokowały by ich swoim
uprawianiem modłów na ulicy.. Co was zmusza do demonstrowania innym
ludziom swoich wierzeń, mimo tego że musicie sobie zdawać sprawę że
wielu z nich po prostu drażnicie.
Ja jak już wspomniałem - nigdy czegoś mi bliskiego, czegoś z czym się
identyfikuję nie stawiałbym publicznie na szalę, zwłaszcza do
konfrontacji z czymś/kimś zwyczajnie niegodnym. Wiesz przecie że tylko
ktoś swego niepewny będzie parł do konfrontacji.."

otoz, panie Trybunie, guzik ci do tego, ze ktos wierzacy wyraza swoje zdanie
na ulicy. mnie tez draznia chocby modly dla modlow, ale nigdy im nie zabronie,
ani nawet psioczyc nie bede, bo dla nich to sprawa wazna, a nawet istotna.
gdyby te struszki postulowaly jakos niemoralnosc, bandziorstwo, czy cos w tym stylu,
to wowczas mozna byloby na to sie zachac. ale one tylko pokojowo; chyba ze np.
uwazasz, iz protest przeciwko zabijaniu nienarodzonych lub gloszenie nauk Pana
Jezusa,
jest przestepstwem przeciwko praworzdnosci, rownosci czy innych jelitarnych wywodow.

tak samo Jaroslaw Kaczynski mial prawo organozowac miesiecznice, a te zwykle
szumowiny, ktore w tym przeszkadzaly, prawa do wszczynania fermentu nie mialy.

oczywiscie, ze te miesiecznice byly dla mnie dziwne, jednak w zaden sposob,
gdybym nawet mial taka mozliwosc, zabronic ich ze wzgledu na naruszanie porzadku
publicznego bym nie mogl, bo nie znajduje zadnych ku temu argumentow.

pozdrawiam,
jacek

77. Data: 2018-08-23 15:24:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-23 o 03:12, j...@o...pl pisze:
> [...]
> publicznego bym nie mogl, bo nie znajduje zadnych ku temu argumentow.

Nie mnie to drażni, jednak jak najbardziej rozumiem niechęć innowierców
dla takich zachowań. Jak w ogóle możesz tak wąsko patrzeć na ten problem
- otóż dla wielu ludzi zachowanie TYCH staruszek jest jak najbardziej
niemoralne, w ogóle co to jest moralność dla ciebie? Np orgii wyznawców
hinduskiego bóstwa miłości pewnie nie, a czym oni niby są gorsi od tych
katolickich staruszek?

Protesty (byleby w sprzeciwie) powinny być dozwolone bez żadnych
ograniczeń. Tak że duża nagana dla p. Lecha Kaczyńskiego, który to za
swojej prezydentury zezwalał na protesty tylko swoim faworytom.

Protesty Jarosława, co to za protesty i w jakiej sprawie? Poza tym nie
można sobie zawłaszczać przestrzeni publicznej na cykliczne "protesty"
na dodatek w tej samej sprawie. To jakaś parodia a nie protest.

Podsumowując - tak panie Kolego, państwo to nie powinien być prywatny
interes wybranych ludzi i do tego zmierzajmy. Staruszki - tak, ale o ile
krzywdy nie będą czuć wyznawcy innych bogów. Najlepszym wyjściem jest
powrót z tymi swoimi modlitwami z powrotem do świątyń.

Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu
Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.