Pompa elektryczna

11. Data: 2000-05-22 07:15:08

Temat: Re: Pompa elektryczna
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Pompe zanurzeniowa najlepiej=najtaniej jest kupic "u Ruskich".
Moja pracujaca w trudnych warunkach(wrzucam ja do starorzecza
,zanieczyszczenia mechaniczne)dziala juz pare lat.
Fakt,wypycha wode na odleglosc nie na wysokosc.
Juras

12. Data: 2000-05-22 18:53:13

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

kole lega sie rabnal :-)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

13. Data: 2000-05-23 17:38:58

Od: "Robert Bartosiak" <r...@m...prosper.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, no, czy to lista dyskusyjna o ogrodach, czy klub wielbicieli maszyn
elektrycznych????
Dyskusja godna przepraszam za wyrażenie plenum KC.

A na poważnie - Pani Ewo, a jakż to jest właściwie studnia, bo od tego
wszystko zależy, a nie zauważyłem żeby kto zapytał.
POZA TYM:
1. czy ma Pani prąd 3 fazowy (tzw. "siła")?
2. Stanowczo odradzam wszelkie pompy "od ruskich" - ceny niskie, jakość
niższa, trwałość jeszcze niższa, a części zamienne do kupienia wyłącznie w
Niżnym Gorodzie albo innym Jekatynoburgu.

Pozdrowienia dla wszystkich uczestników uczonej rozprawy o pompach :-)

Ewa Zimkowska napisał(a) w wiadomości: <3...@t...com.pl>...

14. Data: 2000-05-24 08:16:50

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Bartosiak napisał(a):

> [...]
> Niżnym Gorodzie albo innym Jekatynoburgu.
>
> Pozdrowienia dla wszystkich uczestników uczonej rozprawy o pompach :-)

Odpowiem za Panią Ewę :) , ponieważ obecnie jest pozbawiona takiej
możliwości.
Jest to wkopana (wwiercona) w żyłę wodną, rura 6/5" (chyba) z metrowym
filtrem o grubości 2". Całość ma długość ok. 9 metrów, raczej mniej niż
dziewięć. Do tego jest podłączona pompa ręczna tzw. abisynka.
Nie posiadamy 3 faz. Nie zamierzamy kupować od ruskich, chociaż ruskie
lubimy :) (pierogi).

--
Wojciech Zimkowski
ATM S.A. o/Wrocław

15. Data: 2000-05-30 17:26:45

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zamierzamy kupować od ruskich, chociaż ruskie
> lubimy :) (pierogi).
ja też, szczególnie te w knajpce przy uliczce do rynku w prawo, od tej ulicy
gdzie jest BZ.
pozdr jerz

hortensja
kiwi
drzewko szczescia
rododendrony - nie jest dobrze moze ktos pomoze
Re: Oczko wodne - skądfolię ?