Pomysł na...

91. Data: 2012-01-27 22:53:31

Temat: Re: Pomysł na...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Chyba że ktoś pyskuje, zamiast uprzejmie odpowiedzieć oznajmujaco.

Z przytupem, uprzejmie ucałować rączki waćpani, że chciała się pochylić
nad plebsem i łaskawie odpowiedzieć. Dziękuję, postoję.

--

Paulinka

92. Data: 2012-01-28 07:49:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-27 23:53, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Z przytupem, uprzejmie ucałować rączki waćpani, że chciała się pochylić
> nad plebsem i łaskawie odpowiedzieć. Dziękuję, postoję.

Baaaacznoooooość!!!
Tylko stanie na baczność wystarczająco skutecznie eliminuje pyskowanie.

Qra

93. Data: 2012-01-28 08:01:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-27 23:38, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Piszę na niusach od lat. Od lat się XL nie podoba mój szyk zdania i inne
> pierdoły. Tak pierdoły, bo oczywiście świadczą one o moim niechlujstwie,
> ale nie mają żadnego wpływu na merytoryczny przekaz, który bez problemu
> można zrozumieć.

Szyk w zdaniu to różny bywa. On w dużej zależny mierze od typu
narodowego. Taka np. składnia niemiecka: ordnung must sein. Czy
angielska: simple story. A polska jak ułańska jest fantazja. Jak dusza
słowiańska, docenia się ją, gdy się straci.

Qra

94. Data: 2012-01-28 08:54:20

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 23:41, Paulinka pisze:

> Brzmi tak kusząco, że chciałabym być gościem przy Twoim stole :)

Może się tak zdarzy? :)
(Szyk zdań fajny masz, rzecz to dość indywidualna, a malkontenctwem nie
przyjmuj się wcale, zawsze znajdzie się maruda, co szuka dziury w całym,
a jak nie znajdzie, to wierci).
--
B.

95. Data: 2012-01-28 10:29:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 10:50, Bbjk pisze:

> Z serkiem mascarpone, karmelem i bitą śmietaną. Plus kwaśne wiśnie dla
> przełamania słodyczy. Coś jak tort dacquoise, ale bez kajmaku, zamiast

Ile ja się naszukałam, co to jest "deklas"! GW jak zwykle chciała być
awangardowa (albo nie wie o czym pisze) ;) Bo nie wierzę, żeby
cukiernik, który ma w opisach na swojej stronie "dakłasy", nagle zmienił
pisownię nazw swoich dzieł.
A jedyne z czym mi się ta nowomowa kojarzy to KIG-owe "Ani beeee ani
meeee Bo ja jesteeem deklaseee" :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

96. Data: 2012-01-28 10:34:29

Temat: Re: Pomysł na... OT
Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
... tort dacquoise ....
> Ile ja się naszukałam, co to jest "deklas"! GW jak zwykle chciała być
> awangardowa (albo nie wie o czym pisze) ;) Bo nie wierzę, żeby cukiernik,
> który ma w opisach na swojej stronie "dakłasy", /.../
=========
Ten deser pochodzi z miasta Dax, poludniowa Francja,
i przymiotnik jest wlasnie taki dziwny - dacquois, dacquoise .. :)
Polscy cukiernicy itp w wiekszosci za nic nie sa w stanie tego spamietac;
a jesli juz to polska nazwa faktycznie okropna - dakłas.
:)
bp

97. Data: 2012-01-28 10:41:20

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 11:29, Aicha pisze:

> Ile ja się naszukałam, co to jest "deklas"!

Za to można deglasować, szczególnie częste w starych przepisach :)
--
B.

98. Data: 2012-01-28 10:43:00

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 11:34, bulka paryska pisze:

> a jesli juz to polska nazwa faktycznie okropna - dakłas.
> :)
> bp

O!!! jak miło :):):)
Nazwa polskawa koszmarna, fakt.
--
B.

99. Data: 2012-01-28 10:45:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Polscy cukiernicy itp w wiekszosci za nic nie sa w stanie tego spamietac;
> a jesli juz to polska nazwa faktycznie okropna - dakłas.

Ale mnie o deklasa chodzi (faktycznie, dakłas jakiś taki mało smakowity
się wydaje:)). Kiedy już znalazłam, że deklas to to samo co dacquois,
stała się jasność ;) Może to następne stadium ewolucji nazwy? ;)

Fajny archiwalny koment z:
http://www.gastronauci.pl/artykuly/345-w-poszukiwani
u-smaku-doskonalego-czy-aby-na-pewno-
"Tak jak nie ma kremu brile, karpaczio i brusketty, tak nie powinno być
dakłasa!"

Howgh! :D

100. Data: 2012-01-28 10:47:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 11:41, Bbjk pisze:

> Za to można deglasować, szczególnie częste w starych przepisach :)

Sugerujesz, że to taki zwierzoczłekoupiór? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Pytanie techniczne dot. jajecznicy
iPod Prices, Cheap iPods Prices, iPod Best Price, Buy iPod, Shop iPod, iPod Price Comparison Store
"Cztery słonie...
Forma na szarlotkę