Pomysły na wołowinę

51. Data: 2014-11-20 22:38:20

Temat: Re: Pomysły na wołowinę
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Phi! Nie ma to jak trafić na służbistę.

Tylko żeby przy tym od kuli nie ucierpiał kot znajdujący się w pobliżu
trafionego w tej akcji obiektu.

Jarek

--
Człowiek strzela, Pan Bóg kule nosi.

52. Data: 2014-11-21 10:48:23

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-20 11:54, Waldemar pisze:

> A tu jest obrazek. Jak widać Amazon ma wszystko ;-)
>
> http://www.amazon.de/Pati-Versand-Fischkuchen-200g/d
p/B00HZ0FXB4

> Waldek

super wielkie dzieki :)

53. Data: 2014-11-21 10:49:01

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-20 21:29, XL pisze:

> Do kupienia:
> http://tiny.pl/qvz46
> Do upieczenia:
> http://www.domowe-wypieki.pl/przepisy-ciasteczka-bez
-nadzienia/494-przepis-na-pierniczki-katarzynki

te katarzynki sa za slodkie nie wiem czy nadadza sie do pieczeniowego sosu..

54. Data: 2014-11-21 17:07:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-19 21:09, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Przejeżdżającym przez Kielce szczególnie polecam sieć sklepów mięsnych
> Zychowicz, Kamiński - w środkowej części tygodnia łącznie z piątkiem.

Policzki mają?

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

55. Data: 2014-11-21 17:30:38

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Policzki mają?

Policzki wołowe wczoraj widziałem w Biedronce.

Jarek

--
Ach, nie! Jest kilku wiernych, z tymi pojechałbym nawet do Kielc.

56. Data: 2014-11-21 17:49:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-21 17:30, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Policzki wołowe wczoraj widziałem w Biedronce.

Lecę!!!

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

57. Data: 2014-11-21 19:50:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Policzki wołowe wczoraj widziałem w Biedronce.

W ogóle Biedrona zrobiła jakiś festiwal wołowiny. Ja nie mam z tym nic
wspólnego!

Ewa

58. Data: 2014-11-21 23:14:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Nov 2014 10:49:01 +0100, Marsjasz napisał(a):

-nadzienia/494-przepis-na-pierniczki-katarzynki

> te katarzynki sa za slodkie nie wiem czy nadadza sie do pieczeniowego sosu..

Jak najbardziej. Sos pieczeniowy i tak powinien być lekko dosładzany dla
złamania smaku - do wielu pieczeni dodaje się np o wiele słodszy
przecieżmiód i jest ok. Poza tym mozna sobie upiec kakarzynki mało słodkie.

59. Data: 2014-11-21 23:17:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Nov 2014 17:07:57 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-11-19 21:09, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Policzki mają?

Nie pytowywałam, ale spytam.

60. Data: 2014-11-21 23:18:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Nov 2014 17:49:42 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-11-21 17:30, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Lecę!!!

Qra, ty se daj spokój z lataniem, no, chyba żeś chuda i żylasta, to wtedy
moze się udać - ale na krótki dystans :-)))

Got SHIT.... Belfort Instruments DigiWx AWOS SHIT from BASTARD Mark W. Decker?
Kuchniologia szczęścia :-)
Patelnie (trochę spamująco)
Meliskę sobie...
Wszyscy mają Biedę...