Pomysły na wołowinę

61. Data: 2014-11-22 11:08:19

Temat: Re: Pomysły na wołowinę
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym - piernik był składnikiem sosu szarego, staropolskiego. Więc staropolskie
katarzynki bez polewy będą pasowały jak najbardziej.

Piernik do sosu - czy do ryby - do dziś można kupić zwłaszcza na Górnym Śląsku.
Pamiętam, że na jakimś jarmarku kupiłam do spróbowania - jest jak normalny piernik,
tyle że bez bakalii i czekolady. Słodkawy, a nawet słodki.

Ania

62. Data: 2014-11-22 12:23:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-21 17:30, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Policzki wołowe wczoraj widziałem w Biedronce.

Nie ma.
No i aż tak daleko nie doleciałam.

- ja tu chciałam być wolnym ptakiem, a za niedługo bede kurą domową :P
- i gołębiem pocztowym ;d
- czemu gołębiem?
- no ktoś musi latać po piwo ;d

63. Data: 2014-11-22 14:43:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Nov 2014 02:08:19 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Poza tym - piernik był składnikiem sosu szarego, staropolskiego. Więc staropolskie
katarzynki bez polewy będą pasowały jak najbardziej.

Dokładnie.

64. Data: 2014-11-22 14:54:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Nov 2014 21:09:43 +0100, XL napisał(a):

> Przejeżdżającym przez Kielce szczególnie polecam sieć sklepów mięsnych
> Zychowicz, Kamiński

SiecI - dwie różne.

65. Data: 2014-11-22 15:50:53

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

> Poza tym - piernik był składnikiem sosu szarego, staropolskiego. Więc
> staropolskie katarzynki bez polewy będą pasowały jak najbardziej.

*******************
Właśnie teraz jest najlepsza pora na zagniecenie piernika na szary sos do
karpia (i nie tylko)...
pozdr
Stefan

66. Data: 2014-11-22 16:38:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Nov 2014 15:50:53 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
>
> *******************
> Właśnie teraz jest najlepsza pora na zagniecenie piernika na szary sos do

O, dzięki za przypomnienie, no fakt! Karpia w sosie nie robię, ale piernik
dojrzewający zrobię w tym roku.

67. Data: 2014-11-23 11:27:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-22 12:23, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:
> Dnia 2014-11-21 17:30, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Nie ma.
> No i aż tak daleko nie doleciałam.

Z braku policzków na obiad dziś równie długo duszone w sosie
winno-grzybowym elementy z jagniątka.
Miodzio!

68. Data: 2014-11-23 14:45:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Z braku policzków na obiad dziś równie długo duszone w sosie
> winno-grzybowym elementy z jagniątka.
> Miodzio!

Uprzejmie donoszę, że są. W moim rejonowym owadzie braków dzisiaj nie
stwierdziłem. Inne festiwalowe elementa też w ilościach znacznych.

Jarek

--
Biedroneczko, leć do nieba, przynieś mi kawałek chleba.

69. Data: 2014-11-23 17:23:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 11:27, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-11-22 12:23, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:

> Z braku policzków na obiad dziś równie długo duszone w sosie
> winno-grzybowym elementy z jagniątka.
> Miodzio!

U mnie golonki w kapuście!
Ale to nie będzie moje ulubione danie.

Ewa

70. Data: 2014-11-28 09:43:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-20 13:36, FEniks pisze:

> Bardzo cenne informacje. Łatwiej mi będzie wytłumaczyć mężowi, co ma
> przywieźć. ;)

A w Aldim by nie było? Ponoć otworzyli w naszym pięknym grodzie.

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

Got SHIT.... Belfort Instruments DigiWx AWOS SHIT from BASTARD Mark W. Decker?
Kuchniologia szczęścia :-)
Patelnie (trochę spamująco)
Meliskę sobie...
Wszyscy mają Biedę...