Pora zdejmowania okryć zimowych ?

1. Data: 2007-03-16 08:46:17

Temat: Pora zdejmowania okryć zimowych ?
Od: "YOU_rek" <y...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sądzicie czy już pora na zdjęcie okryć zimowych z róż i roślin skalnych
?
Pozdr.
YOU_rek

2. Data: 2007-03-16 17:00:02

Temat: Re: Pora zdejmowania okryć zimowych ?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YOU_rek" <y...@v...pl> napisał w wiadomości
> Jak sądzicie czy już pora na zdjęcie okryć zimowych z róż i roślin
> skalnych ?

A była w ogóle pora w tym roku, żeby je zakładać? Przed czym je chroniłeś?

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2007-03-16 17:14:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "YOU_rek" <y...@v...pl> napisał w wiadomości
>

> A była w ogóle pora w tym roku, żeby je zakładać? Przed czym je chroniłeś?

Ciekawa byłam, czy ktoś wreszcie zada to pytanie:)
Tydzień temu pocięłam stos stroiszu leżący całą zimę przed szopą i czekający
na takie warunki pogodowe, żeby trzeba było okryć rośliny.
I nie kopczykowałam tej zimy niczego - ani róż, ani budlei, ani barbuli. Co
za luz!

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2007-03-16 18:03:31

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> I nie kopczykowałam tej zimy niczego - ani róż, ani budlei, ani barbuli. Co
> za luz!

Na hortensjach jeszcze zostawiłam słomę.
Ale zastanawiam się, czy nie trzeba będzie
lekko okryć korony cesarskiej, bo bywało,
że po większych wiosennych przymrozkach nie kwitła .

Pozdrawiam, Barbara

cięcie wrzosów
Irga błyszcząca - jak sadzić
Lawenda
Zagospodarowanie wschodniego skrawka zieleni
Robaczki w oczku wodnym