Poród w Szczecinie

11. Data: 2003-08-20 21:43:03

Temat: Re: Poród w Szczecinie
Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>czy stąd Twoje pytanie moze?
Po prostu byłem ciekaw, czy to nie czasem własna inicjatywa moich kolegów po
fachu:)
Takie opłaty są mocno kombinowane, na granicy przkrętu prawnego. Moim
zdaniem oczywiście.
Są na całe szczęście szpitale, gdzie zewnątrzoponówka do fizjologicznego
porodu to nic niezwykłego. Z żalem dodaję, że niestety nie w naszym
Poznaniu:)

> Za ok. 2 tygodnie bede wiedzial niejako z pierwszej ręki, obecnie szef
> poradni jest na urlopie.
A chętnie się dowiem jak było i już teraz trzymam kciuki ;)

SzM

12. Data: 2003-08-20 22:03:37

Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

bi0pqq$4k9$...@s...man.poznan.pl,
SzM <m...@p...com.pl>:
> Po prostu byłem ciekaw, czy to nie czasem własna inicjatywa moich
> kolegów po fachu:)

Raczej na cos takiego zona by sie nie decydowala.

> Są na całe szczęście szpitale, gdzie zewnątrzoponówka do
> fizjologicznego porodu to nic niezwykłego. Z żalem dodaję, że
> niestety nie w naszym Poznaniu:)

Cos mi swita, ze gdzies znalezlismy, ale tam z kolei byla oplata 300 zl za
porod rodzinny, ktory na Lutyckiej jest z kolei za darmo i bez łaski - ale
moge sie mylic.

> A chętnie się dowiem jak było i już teraz trzymam kciuki ;)

Tzn. w tym terminie przewidujemy tylko kwalifikacje do znieczulenia,
natomiast sam porod to raczej jeszcze troche, ale dzieki!

--
Robert
Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

13. Data: 2003-08-21 06:16:25

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy koniecznie musi być znieczulenie, ja urodziłam dwoje dzieci bez
znieczulenia, nie ma co się bać, jak tylko urodzisz natychmiast ból mija.
nie słuchaj tego, że nie można wytrzymać z bulu, to jest nieprawda, bez
znieczulenia urodzisz i będziesz mile wspominała - zapomisz szybko o nim.
a każda niepotrzebna interwencja jest niewskazana
powodzenia
Megi

14. Data: 2003-08-22 10:45:58

Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam już mocno ugruntowane swoje zdanie po poprzednich przejściach i wiem ile
wytrzymać moge. Prosze się nie gniewać, ale takie rady uważam za zbędne.
moje zapytanie dotyczyło innego tematu> Pozdrawiam

15. Data: 2003-08-22 11:02:20

Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzM" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Niestety nie jestem ze Szczecina, nie znam szpitala. Ale...
> Jeżeli jesteś pewna, że właśnie tam będziesz rodzić i zapewne Twój
położnik
> również tam pracuje - najprościej jego zapytać. On zna szpitalne "układy"
> zapewne dokładnie może Tobie doradzić jak do tego podejść.

Mój położnik uważa, że za wcześnie o to pytam. Ma rację , ale wole wiedzieć
co mnie czeka, a on mi nie odpowiedział na to pytanie. Wiedząc wcześniej
mogę się do tego przygotować psychicznie i fizycznie oraz materialnie, a z
tym ostatnio krucho. Moja chęć zrobienia sobie kuku wynika z wcześniejszych
doświadczeń.

> Takie postępowanie ma jeszcze jedną ważną stronę: poznasz opinię Twojego
> położnika na temat znieczulenia zewnątrzoponowego. Sens znieczulenia jest
> tylko wówczas, jeśli obie strony (anestezjolog-położnik) współpracują ze
> sobą i są do takiego postępowania przekonane!

Mój położnik jest człowiekiem starej daty, ale z ogromnym doświadczeniem.
Jednak nie wiem czy nie zastosuje znieczulenia dożylnego. Tego się obawiam i
chcę działać wcześniej.

>Znieczulenie to nie tylko
> "ukłucie w kręgosłup" to przede wszystkim dobór odpowiednich leków

Tego nie wiedziałam - DZIĘKUJE

> i czas
> ich podania - w ten sposób wpływa się istotnie na przebieg porodu i
zarówno
> położnik, jak również anestezjolog muszą dokadnie wiedzieć jak.
>
> SzM

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

beta blokery i beta stymulatory
zespół lęku napadowego