zapytanie Salkoidoza (?!)

1. Data: 2003-08-19 13:29:46

Temat: zapytanie Salkoidoza (?!)
Od: "Wojtek Janczyk" <w...@m...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie...
słowo salkidoza... wspomniano mi o te nazwie kiedy uslyszałem diagnoze u
lekarza...
Objawami sa powiekszone wezly chlonne w plucach... uporczywy kaszel
Spirometria w normie...
Wymagane badania w szpitalu... (bronchoskopia i inne)

Chcialem zebrac troche informacji w sieci na ten temat albo zle spisalem
nazwe albo nie ma takiej choroby bo wynikow na szukane haslo zero.

Moze cos pomozecie, nakierujecie?

Wojciech Janczyk
-------------------------------------
Człowiek nie zawsze wie kim jest,
ale zawsze chce być tym, kim nie jest.

2. Data: 2003-08-19 13:32:04

Temat: Re: zapytanie Salkoidoza (?!)
Od: "Wojtek Janczyk" <w...@m...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha... wspominali tez cos o leczeniu tego sterdydami... brrr....
tym bardziej chciabym wiedziec o co chodzi :-/

wojtek

3. Data: 2003-08-19 13:40:17

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Janczyk" <w...@m...univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> Chcialem zebrac troche informacji w sieci na ten temat albo zle spisalem
> nazwe albo nie ma takiej choroby bo wynikow na szukane haslo zero.

szukaj: saRkoidoza

T.

4. Data: 2003-08-19 14:07:40

Od: Arek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Aug 2003 15:29:46 +0200, "Wojtek Janczyk"
<w...@m...univ.gda.pl> wrote:

> [...]
>
>Chcialem zebrac troche informacji w sieci na ten temat albo zle spisalem
>nazwe albo nie ma takiej choroby bo wynikow na szukane haslo zero.

nie znalazles bo to jest sarkoidoza. jezeli o to chodzi..(?)
pozdrowienia i mam nadzieje, ze to tylko podejrzenie i nie znajdzie
potwierdzenia...

5. Data: 2003-08-19 15:28:22

Od: "Wojtek Janczyk" <w...@m...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

dokladnie.. zla nazwa... teraz wszytko gra...
a co dalej.. zobaczymy.
dziekuje
wojtek

Uzytkownik "Arek" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

6. Data: 2003-08-20 05:22:00

Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chcialem zebrac troche informacji w sieci na ten temat albo zle spisalem
> nazwe albo nie ma takiej choroby bo wynikow na szukane haslo zero.

Tak przy okazji i z ciekawosci i ja sprawdzilam...
http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil/pio/sarkoid.html - bardzo optymistyczne
:)

Zycze zdrowia mnostfooo

--