Poród w Szczecinie

1. Data: 2003-08-19 12:38:55

Temat: Poród w Szczecinie
Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chce zapytac, czy w Szczecinie, dokładnie chodzi mi o szpital w Zdrojach
jest podawane znieczulenie podczas porodu? Ile to kosztuje? Jak dowiedzieć
się o kompetentnego anastezjologa? Jak wcześnie rozmawiać o tym z lekarzem?

2. Data: 2003-08-19 15:08:29

Temat: Re: Poród w Szczecinie
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raphael" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Jak dowiedzieć
> się o kompetentnego anastezjologa?

Sądzisz, że są tak niekompetentni?

Ewa

3. Data: 2003-08-19 19:57:12

Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czasami słychać o takich, którzy np. uszkadzają kręgosłup podczas
znieczulania, a ja będę rodzić pierwszy raz i mam stracha. pozdrawiam

4. Data: 2003-08-20 11:09:17

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę trudno uszkodzić kręgosłup podczas znieczulenia zewnątrzoponowego,
a takie prawdopodobnie będzie zastosowane. Tak więc bez obaw.

Pozdr. Ewa

5. Data: 2003-08-20 12:41:33

Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile taka przyjemność kosztuje?

6. Data: 2003-08-20 12:46:41

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhvq83$2ra$...@n...onet.pl,
Raphael <r...@p...onet.pl>:
> A ile taka przyjemność kosztuje?

Poznań Lutycka 250 zl.

--
Robert

7. Data: 2003-08-20 14:34:19

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile taka przyjemność kosztuje?

Białystok - za darmo....

8. Data: 2003-08-20 20:33:33

Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poznań Lutycka 250 zl.

Bierze oficjalnie szpital, czy anestezjolog "do kieszeni"?

SzM

9. Data: 2003-08-20 20:43:36

Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest podawane znieczulenie podczas porodu? Ile to kosztuje? Jak dowiedzieć
> się o kompetentnego anastezjologa? Jak wcześnie rozmawiać o tym z
Niestety nie jestem ze Szczecina, nie znam szpitala. Ale...
Jeżeli jesteś pewna, że właśnie tam będziesz rodzić i zapewne Twój położnik
również tam pracuje - najprościej jego zapytać. On zna szpitalne "układy" i
zapewne dokładnie może Tobie doradzić jak do tego podejść.
Takie postępowanie ma jeszcze jedną ważną stronę: poznasz opinię Twojego
położnika na temat znieczulenia zewnątrzoponowego. Sens znieczulenia jest
tylko wówczas, jeśli obie strony (anestezjolog-położnik) współpracują ze
sobą i są do takiego postępowania przekonane! Znieczulenie to nie tylko
"ukłucie w kręgosłup" to przede wszystkim dobór odpowiednich leków i czas
ich podania - w ten sposób wpływa się istotnie na przebieg porodu i zarówno
położnik, jak również anestezjolog muszą dokadnie wiedzieć jak.

SzM

10. Data: 2003-08-20 20:57:31

Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

bi0lof$1fo$...@s...man.poznan.pl,
SzM <m...@p...com.pl>:

> Bierze oficjalnie szpital, czy anestezjolog "do kieszeni"?

Oficjalnie szpital, a konkretnie poradnia leczenia bólu, do której nalezy
sie wczesniej zgłosic na kwalifikacje. Oplata jest uiszczana w czasie tego
badania za "gotowosc" do podania zn. zewnatrzoponowego i nie jest zwracana,
jesli pacjentka nie widzi potrzeby takiego znieczulenia (np. objawy bólowe
są umiarkowane). To sa dane sprzed kilku miesiecy, ostatnio mogly byc jakies
zmiany. Podobno wynikly ostatnio jakies problemy formalne, przez co wykonali
serie znieczulen na zyczenie bez oplat (to informacja od poloznej z
oddzialu) - czy stąd Twoje pytanie moze?

Za ok. 2 tygodnie bede wiedzial niejako z pierwszej ręki, obecnie szef
poradni jest na urlopie.

--
Robert
Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

beta blokery i beta stymulatory
zespół lęku napadowego
Do casusa - szkła korekcyjne
mirena