Poronienie

1. Data: 2003-04-17 15:19:02

Temat: Poronienie
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie. Czym (objawowo) różni się poronienie od zwyczajnej miesiączki?
Czy jest bardziej obfite? Występuje ból? Jakieś sugestie...?
Dzięki Katarzyna

2. Data: 2003-04-17 15:44:08

Temat: Re: Poronienie
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj"
> Mam pytanie. Czym (objawowo) różni się poronienie od zwyczajnej miesiączki?
> Czy jest bardziej obfite? Występuje ból? Jakieś sugestie...?

A ja tak z ciekawości: jakie znaczenie mają objawy? Poronienie może wystąpić
w ciąży a miesiączka wtedy kiedy ciąży nie ma, więc rozpoznanie wydaje się
nie nastręczać problemów?
Asia

3. Data: 2003-04-17 17:52:03

Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja tak z ciekawości: jakie znaczenie mają objawy? Poronienie może
wystąpić
> w ciąży a miesiączka wtedy kiedy ciąży nie ma, więc rozpoznanie wydaje się
> nie nastręczać problemów?

Czasem jest też tak że kobieta miesiączkuje podczas ciąży... Wtedy to jest
problem :-)

4. Data: 2003-04-17 18:09:03

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj"
> Czasem jest też tak że kobieta miesiączkuje podczas ciąży... Wtedy to jest
> problem :-)

Wtedy różnica objawów też nie ma znaczenia, bo w takiej sytuacji liczy się
każda godzina i tylko ginekolog ze sprzętem jest w stanie ocenić czy to początek
poronienia czy póki co dziecku nic nie grozi..
Asia

5. Data: 2003-04-17 20:21:28

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A ja tak z ciekawości: jakie znaczenie mają objawy?
Poronienie może wystąpić
> w ciąży a miesiączka wtedy kiedy ciąży nie ma, więc

Na prawdę?
A gdy kobieta ma nieregularne miesiączki (20 - 45 dni) to z
czysto praktycznego punktu widzenia powiedz mi jak rozpoznasz
czy w 46 dniu to miesiączka czy poronienie?

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2003-04-18 06:05:03

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax"
> [...]

> czysto praktycznego punktu widzenia powiedz mi jak rozpoznasz
> czy w 46 dniu to miesiączka czy poronienie?
Możliwości jest wiele ;-) Antykoncepcja (jeśli ciąża niepożądana), obserwacje
cyklu
(jeśli pożądana), test ciążowy (apteczny a jeszcze lepiej bhcg który dodatkowo
pozwoli określić wiek ciąży), wizyta u ginekologa (usg)...
Pozdrawiam
Asia z nieregularnymi (33 - 60 dni)

7. Data: 2003-04-22 08:28:04

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dodatkowo
> pozwoli określić wiek ciąży), wizyta u ginekologa (usg)...

Odpowiedziałaś na pytanie jak rozpoznać ciążę a nie jak rozpoznać czy
jest to miesiączka czy poronienie!!

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2003-04-22 08:44:56

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax"
> Odpowiedziałaś na pytanie jak rozpoznać ciążę a nie jak rozpoznać czy
> jest to miesiączka czy poronienie!!

Nie, to odpowiedź na obydwa pytania.
Asia

9. Data: 2003-04-22 13:53:46

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to odpowiedź na obydwa pytania.

Jak już odpowiesz sobie na pytanie "Czy jestem w ciąży?" to i owszem
ale nie wtedy gdy ktoś na podstawie różnicy w objawach chce ocenić
"Czy byłam w ciąży?"

Pozdrawiam
Qwax

10. Data: 2003-04-22 13:53:50

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax"
> Jak już odpowiesz sobie na pytanie "Czy jestem w ciąży?" to i owszem
> ale nie wtedy gdy ktoś na podstawie różnicy w objawach chce ocenić
> "Czy byłam w ciąży?"
Obserwacje cyklu czy mierzenie bhcg odpowiada z dużym prawdopodobieństwem
na obydwa pytania, antykoncepcja wyklucza z dużym prawdopodobieństwem obydwa,
a wizyta u ginekologa powinna rozwiać resztę. Skąd więc te problemy?
Asia

Proszę o pomoc
Objawy menopauzy.
Technik Dentystyczny