Pospólstwo w Sejmie RP!

1. Data: 2016-12-31 10:56:39

Temat: Pospólstwo w Sejmie RP!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To bractwo blokujące pracę Sejmu i funkcjonowanie RP powinno się siłą
rozgonić, odebrać mandaty poselskie i wyciągnąć konsekwencje karne nawet
nie tyle za odmowę pełnienia funkcji posła - ile za dywersję.

Ten tłum czeka jedynie na darmowe żarcie za pieniądze podatników!
http://i.iplsc.com/blokada-mownicy-i-fotela-marszalk
a/00068AA368NM4RJE-C122-F4.jpg

Tu jakaś przekupka wyśpiewuje:
https://twitter.com/michalrachon/status/813896592063
401985

"W moim przekonaniu blokada Sejmu jest zjawiskiem nieprawdopodobnie
groźnym. To ubezwłasnowolnienie serca demokracji - w ten sposób Bronisław
Komorowski odniósł się do blokady Sejmu... przez NSZZ "Solidarność" w 2012
roku. Co były prezydent sądzi o piątkowej blokadzie gmachu parlamentu?
Od kilku dni internauci przypominają słowa Bronisława Komorowskiego z maja
2012 roku, kiedy związkowcy z "Solidarności" w proteście przeciwko
podwyższeniu wieku emerytalnego zablokowali Sejm. Wypowiedź ówczesnego
prezydenta była ostra i bezkompromisowa. - W moim przekonaniu blokada Sejmu
jest zjawiskiem nieprawdopodobnie groźnym. Powinna spotkać się ze
zdecydowanym odporem opinii publicznej i wszystkich sił politycznych, także
i wszystkich środowisk dziennikarskich jako zjawisko groźne dla polskiej
demokracji - przekonywał.
Komorowski ocenił wówczas, że można nie lubić parlamentu lub poszczególnych
posłów, ale należy szanować polską demokrację, której przejawem jest
swobodne działanie parlamentu. Według niego w działacze "Solidarności"
próbowali, przez pewien czas skutecznie, "ubezwłasnowolnić serce polskiej
demokracji". Były prezydent podkreślał, że jest to rzecz nie do
zaakceptowania i wymaga "ostrych decyzji i reakcji ze strony władzy
wykonawczej w Polsce".
Kiedy dziś Marcin Zaborski na antenie RMF FM przypomniał mu te słowa,
zestawiając je z piątkową blokadą Sejmu, Bronisław Komorowski odpowiedział:
"Ale teraz wypuszczono, jak słyszałem". Były prezydent tłumaczył, że
widział z kolei "blokowane wejście do sali kolumnowej przez straż
marszałkowską i przez polityków PiS, którzy nie chcieli wpuścić posłów
opozycji na salę obrad".
- Dzisiaj nie widzę ani jednego momentu blokowania parlamentu. Blokowanie
mównicy sejmowej, to jest pewne naruszenie regulaminu, na pewno tak. Wie
pan, każdy tego rodzaju czyn trzeba oceniać, jeśli pan chce, z punktu
widzenia tego, kto to sprowokował, tego rodzaju niedobrą sytuację -
podkreślił.
Jak widać, swoje odzwierciedlenie znajduje tu stare przysłowie, mówiące że
punkt widzenia zależy od punktu siedzenia..."

https://dorzeczy.pl/kraj/17563/To-wymaga-ostrej-reak
cji-ze-strony-wladz-Komorowski-o-blokadzie-Sejmu-w-2
012-r-Co-mowi-dzis.html

--
XL

2. Data: 2016-12-31 12:13:51

Temat: Re: Pospólstwo w Sejmie RP!
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-31 o 10:56, Ikselka pisze:
> To bractwo blokujące pracę Sejmu i funkcjonowanie RP powinno się siłą
> rozgonić, odebrać mandaty poselskie i wyciągnąć konsekwencje karne

Słusznie. Im szybciej, tym lepiej dla Polski. I natychmiast PiS powinien
zostać zdelegalizowany za to co robi, a partia watykańska zrównana
prawnie do pozostałych organizacji samorządowych. Ale wcześniej też
rozliczona z kasy i z tego co nakradła.

> nawet
> nie tyle za odmowę pełnienia funkcji posła - ile za dywersję.

I za łamanie prawa i konstytucji. I za rozwalenie polskiej gospodarki i
reputacji.

Pierwszy raz ikselka napisała coś z sensem. Jestem pod wrażeniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-12-31 14:13:14

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> Pierwszy raz ikselka napisała coś z sensem. Jestem pod wrażeniem.

Ano, narod cudowny, tylko opozycja curvy!
Pan tez z polskiego narodu, p. Kviat?

--
Smart questions to stupid answers

4. Data: 2016-12-31 14:32:08

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-31 o 14:13, b...@g...com pisze:

> Ano, narod cudowny, tylko opozycja curvy!

Dlatego właśnie opozycja powinna zrobić porządek. I wyciągnąć
konsekwencje karne.

> Pan tez z polskiego narodu, p. Kviat?

Z polskiego tak, z pislamskiego nie.
;)

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2016-12-31 14:59:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Ano, narod cudowny, tylko opozycja curvy!
> Pan tez z polskiego narodu, p. Kviat

Z targowickiego.

--
XL

6. Data: 2016-12-31 15:01:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Z targowickiego.

https://dorzeczy.pl/7886/Dzisiejsza-targowica-czyli-
Nowoczesna-KOD-i-inni.html

--
XL

7. Data: 2016-12-31 15:07:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 grudnia 2016 10:56:40 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
>
> https://dorzeczy.pl/kraj/17563/To-wymaga-ostrej-reak
cji-ze-strony-wladz-Komorowski-o-blokadzie-Sejmu-w-2

Coś się Tobie Iksi pofyrtało.
Sejm to niższa izba parlamentu, czyli izba gmin i zdecydowanie gmin tam siedzi
po obydwu stronach ław poselskich.

Izbą Panów w Polsce był zawsze Senat i to od niego wyłącznie należy wymagać
powagi, a nie od cyrku na ul. Wiejskiej.

8. Data: 2016-12-31 15:27:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> nie tyle za odmowę pełnienia funkcji posła - ile za dywersję.
>
> Ten tłum czeka jedynie na darmowe żarcie za pieniądze podatników!

Pospólstwo wpuszczone do Sejmu przeszukuje prywatne rzeczy posłów PiS:
https://m.youtube.com/watch?v=Vr2_hmAoLyU

--
XL

9. Data: 2016-12-31 15:29:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Izbą Panów w Polsce był zawsze Senat i to od niego wyłącznie należy wymagać
> powagi, a nie od cyrku na ul. Wiejskiej.

Oto gmin:

10. Data: 2016-12-31 15:47:38

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-31 o 15:01, Ikselka pisze:

> [...]

Każdym postem musisz udowadniać, że jesteś kretynką?
Trzeba się było uczyć faszystko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Przymus porzucania w funkcjonowaniu kobiety.
Homoseksualizm - dla LeoTara i Chirona
Re: ... idea piekła
Maria Łopatkowa
Rozwydrzenie publicznych karmicielek.