Zabawią się na śmierć...

1. Data: 2016-12-31 17:09:26

Temat: Zabawią się na śmierć...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..polityczną. Czy ktoś w Polsce jeszcze traktuje poważnie cyrk
szKODziarskich idoli w Sejmie?
LOL - aby do Sylwestra, a potem dalsza zabawa!
https://m.youtube.com/watch?v=SI4ipRTwtk4

--
XL

2. Data: 2016-12-31 18:07:54

Temat: Re: Zabawią się na śmierć...
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-31 o 17:09, Ikselka pisze:
> ..polityczną. Czy ktoś w Polsce jeszcze traktuje poważnie cyrk
> szKODziarskich

Normalni ludzie i pislamiści traktują poważnie.
Normalni dlatego, bo nie chcą dyktatury.
Pislamiści dlatego, bo wiedzą co im grozi za łamanie prawa i
konstytucji. Czego jesteś najlepszym przykładem.

Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-12-31 18:49:21

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> ..polityczną. Czy ktoś w Polsce jeszcze traktuje poważnie cyrk
> szKODziarskich idoli w Sejmie?
> LOL - aby do Sylwestra, a potem dalsza zabawa!
> [...]

Kiedyś wszyscy zostaniemy gorzko ukarani za tolerowanie takiej bolesnej głupoty.
Te pasożyty deformują ludzkie życie i tworzą tylko lepsze wersje piekła.

cwf

4. Data: 2017-01-01 09:54:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chwilozof <n...@a...com> wrote:

> Kiedyś wszyscy zostaniemy gorzko ukarani za tolerowanie takiej bolesnej głupoty.
> Te pasożyty deformują ludzkie życie i tworzą tylko lepsze wersje piekła.

Wszak to Przedstawiciele Narodu!
O tempora, o mores!
:-(

--
XL

5. Data: 2017-01-01 10:08:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=eXE497p4518

--
XL

6. Data: 2017-01-01 19:49:27

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> https://m.youtube.com/watch?v=eXE497p4518
>

> --
> XL

Niezłe niezłe!

7. Data: 2017-01-01 20:53:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chwilozof <n...@a...com> wrote:

> Niezłe niezłe!

Toteż...
https://m.youtube.com/watch?v=2WrL1l_gABI

--
XL

8. Data: 2017-01-01 20:57:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> ..polityczną. Czy ktoś w Polsce jeszcze traktuje poważnie cyrk
> szKODziarskich idoli w Sejmie?
> LOL - aby do Sylwestra, a potem dalsza zabawa!
> https://m.youtube.com/watch?v=SI4ipRTwtk4

Ciekawe, jak im się rozliczy diety za te śpiewy i hulanki zamiast pracy.

--
XL

9. Data: 2017-01-02 22:06:22

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.01.2017 um 20:57 schrieb Ikselka:

> Ciekawe, jak im się rozliczy diety za te śpiewy i hulanki zamiast pracy.

Prosze podrzucic komu trzeba moja propozycje: rozwiazac opozycje i
wybrac nowa. Przed ponad 60 laty ktos to rzucil w innym kontekscie,
ksztalcie i innym odbiorcom, ale waznosc chyba zachowala?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

10. Data: 2017-01-02 23:03:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Jan 2017 22:06:22 +0100, silvio balconetti napisał(a):

> Prosze podrzucic komu trzeba moja propozycje

Tuskowi! Hurra!
:->

Pospólstwo w Sejmie RP!
Przymus porzucania w funkcjonowaniu kobiety.
Homoseksualizm - dla LeoTara i Chirona
Re: ... idea piekła
Maria Łopatkowa