Post pozytywny

21. Data: 2017-07-11 23:03:26

Temat: Re: Post pozytywny
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Ano. Po co kogoś zaliczać do jakiejś drużyny? Swój- to wiwat. Obcy- to w
>pysk.

Ano. Polak katolik, wiwat. Syryjczyk chrześcijanin, w pysk.

22. Data: 2017-07-12 12:05:18

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Ghost - ma dobrą intuicję odnośnie matematyki
No ale to tylko jeden grupowicz :-)

--
Chiron

23. Data: 2017-07-13 00:50:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tak, to nawiązanie do Zdumionego :-)

PS. Myślę, że Soljan powinien zostać wycofany - ze względu na lewakowanie ludzi ;-)

24. Data: 2017-07-13 08:19:41

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Tak, to nawiązanie do Zdumionego :-)

PS. Myślę, że Soljan powinien zostać wycofany - ze względu na lewakowanie
ludzi ;-)

=
No ale o każdym można powiedzieć coś pozytywnego. Czy nie?
:-)

--
Chiron

25. Data: 2017-07-13 09:48:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tak, Chironie, o każdym i o wszystkim - nawet o Hitlerze i Stalinie i o bakteriach
cholery...

26. Data: 2017-07-13 10:33:38

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Tak, Chironie, o każdym i o wszystkim - nawet o Hitlerze i Stalinie i o
bakteriach cholery...

=====================================
Jeśli o czymś myślimy wyłącznie w kategoriach negatywnych- to z pewnością
daleko nam do obiektywizmu :-)

--
Chiron

27. Data: 2017-07-13 13:10:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2017 o 00:50, i...@g...pl pisze:
> Tak, to nawiązanie do Zdumionego :-)
>
> PS. Myślę, że Soljan powinien zostać wycofany - ze względu na lewakowanie ludzi ;-)

Uważaj tylko by nie został aplikowany ludziom ustawowo

28. Data: 2017-07-13 19:42:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Hitler ładnie malował oraz miał bardzo wrażliwą duszę. Stalin zawsze miał super
wyczyszczone cholewki butów. :->
Jestem obiektywna?

29. Data: 2017-07-13 19:43:22

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

To możliwe. Niech no tylko Petru zostanie premierem. LOL

30. Data: 2017-07-13 20:01:41

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Hitler ładnie malował oraz miał bardzo wrażliwą duszę. Stalin zawsze miał
> super wyczyszczone cholewki butów. :->
> Jestem obiektywna?

Kilkanaście lat temu wydano książkę o Hitlerze widzianym oczami jego
pracowników. Przede wszystkim sekretarki. Opisywała go jako świetnego szefa,
który interesował się sprawami swoich pracowników. To wcale nie wyklucza
tego, że jest odpowiedzialny za ludobójstwo.

Sowieci z kolei kolportowali wśród żołnierzy opowieści, jak to Hitler i Ewa
Braun kopulują z psami- co było oczywiście nieprawdą i służyło wywołaniu
większej chęci zabicia go przez prostych żołnierzy.

Pierwsze świadczy o Hitlerze, o jego charakterze- po prostu mówi coś o nim.
Drugie- powie nam tylko coś o propagandzie sowieckiej tamtych czasów.

--
Chiron

28 lat "integracji".
Czarna prognoza dla Europy.