Postnie!

91. Data: 2016-03-30 11:09:41

Temat: Re: Postnie!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Mar 2016 09:55:41 +0200, cef napisał(a):

> Wpadnę się podroczyć
> jak napiszesz znowu coś głupiego

Obawiam się, że nie znajdę czasu dla ciebie. Sp...j.

92. Data: 2016-03-30 11:34:55

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-30 o 11:09, Ikselka pisze:

> Obawiam się, że nie znajdę czasu dla ciebie. Sp...j.

Zupełnie niepotrzebnie masz takie obawy.
Odpiszesz na pewno.

93. Data: 2016-03-30 13:12:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> O, adwokat diabła się odezwał. Uderz w stół...

Warto się po prostu czasem zastanowić po co się do kościoła chodzi.
Dużo ludzi chodzi ...z przyzwyczajenia i bez potrzeby, taki nawyk
z dzieciństwa, jak obgryzanie paznokci czy dłubanie w nosie :-)
Czasem, jak widać, wspiera w ten sposób organizację której ideały nie są
zgodne z własnymi ideałami, wręcz zaprzeczają im (zabijanie zwierząt).
A przecież można z tą godziną (lub więcej) zrobić wiele pożytecznych
rzeczy w niedzielę... np. upiec rodzinie chleb czy nawet wyjść na rower :-)

94. Data: 2016-03-30 13:20:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"cef" <c...@i...pl> wrote in message

> Zupełnie niepotrzebnie masz takie obawy.
> Odpiszesz na pewno.

:-)) uśmiech od ucha do ucha!

95. Data: 2016-03-30 13:34:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Mar 2016 06:12:49 -0500, Pszemol napisał(a):

> Warto się po prostu czasem zastanowić po co się do kościoła chodzi.
> Dużo ludzi chodzi ...z przyzwyczajenia i bez potrzeby,

Oceniłeś już ludzi 12-wiecznych jako prymitywnych, a teraz oceniasz czyjeś
potrzeby. No no...

> taki nawyk
> z dzieciństwa, jak obgryzanie paznokci czy dłubanie w nosie :-)

Współczuję Ci tych nawyków... U mnie one jakoś nie wystąpiły, ale to pewnie
dlatego, że odebrałam jakieś wychowanie... Co, Ty też???
:->

> [...]
> A przecież można z tą godziną (lub więcej) zrobić wiele pożytecznych
> rzeczy w niedzielę... np. upiec rodzinie chleb czy nawet wyjść na rower :-)

Oczywiście, że tak! - poradź Koleżance bardziej konkretnie, co powinna
zrobić z tą JEDNĄ godziną w tygodniu, którą rabuje jej bezlitosny Kościół
:->.

96. Data: 2016-03-30 15:41:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 30 Mar 2016 06:12:49 -0500, Pszemol napisał(a):
> Oceniłeś już ludzi 12-wiecznych jako prymitywnych, a teraz oceniasz czyjeś
> potrzeby. No no...

Duzo ludzi to nie wszyscy.

> Oczywiście, że tak! - poradź Koleżance bardziej konkretnie, co powinna
> zrobić z tą JEDNĄ godziną w tygodniu, którą rabuje jej bezlitosny Kościół
> :->.

Jestem pewny, że sama jest w stanie wymyślić dla siebie takie zajęcie bez
mojej pomocy.

97. Data: 2016-03-30 18:57:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Mar 2016 08:41:58 -0500, Pszemol napisał(a):

> Duzo ludzi to nie wszyscy.

Odkąd Cię czytam, jestem pewna, że w 12 wieku statystyki "ludzi
prymitywnych" były o wiele niższe, niż dziś...

> Jestem pewny, że sama jest w stanie wymyślić dla siebie takie zajęcie bez
> mojej pomocy.

O tak! - i ta jedyna godzina w tygodniu nie straci u niej swego
dotychczasowego przeznaczenia, pomimo bzdur opowiadanych czasem przez
księży i tych opowiadanych wciąż przez Ciebie...

98. Data: 2016-03-30 19:24:30

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Odkąd Cię czytam, jestem pewna, że w 12 wieku statystyki "ludzi
> prymitywnych" były o wiele niższe, niż dziś...

Tu poczekam z odpowiedzią aż wyślesz trzy-cztery autopoprawki językowe do
tego fragmentu :-)

> O tak! - i ta jedyna godzina w tygodniu nie straci u niej swego
> dotychczasowego przeznaczenia, pomimo bzdur opowiadanych czasem przez
> księży i tych opowiadanych wciąż przez Ciebie...

Nie byłbym pewny że nie straci....

W odróżnieniu od wielu niedzielnych bywalców kościoła *słucha* o czym jest
mowa a nie odbębnia tylko niedzielnego obowiązku...

A skoro słucha, to jest na dobrej drodze do zrozumienia jakimi bzdurami się
tam barany boże karmi.

99. Data: 2016-03-30 20:13:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Mar 2016 12:24:30 -0500, Pszemol napisał(a):

> Tu poczekam z odpowiedzią aż wyślesz trzy-cztery autopoprawki językowe do
> tego fragmentu :-)

I słusznie 3-]

> [...]
> mowa a nie odbębnia tylko niedzielnego obowiązku...
>
> A skoro słucha, to jest na dobrej drodze do zrozumienia jakimi bzdurami się

Na szczęście tylko baran uzależnia swój stosunek do wiary i Boga jedynie od
tego, co mu kto powie - czy to będą głupie słowa niedokształconego księdza,
czy też niedokształconego Pszemola 3333-]

100. Data: 2016-03-30 21:10:54

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I słusznie 3-]

Cos podejrzanie zwlekasz z autopoprawkami...
Czyzbys tym razem bledu nie widziała? :-)

> Na szczęście tylko baran uzależnia swój stosunek do wiary i Boga jedynie od
> tego, co mu kto powie - czy to będą głupie słowa niedokształconego księdza,
> czy też niedokształconego Pszemola 3333-]

Ogarnij się... Nie mówiliśmy o stosunku do wiary w Boga tylko o stosunku do
niedzielnego tuptania posłusznie do kościółka...

Re: Pomysł na dorsza...
Re: Pomysł na dorsza...
Odchudzanie
Re: Pomysł na dorsza...