Re: Postnie!

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Postnie!
Date: Wed, 30 Mar 2016 12:24:30 -0500

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Odkąd Cię czytam, jestem pewna, że w 12 wieku statystyki "ludzi
> prymitywnych" były o wiele niższe, niż dziś...

Tu poczekam z odpowiedzią aż wyślesz trzy-cztery autopoprawki językowe do
tego fragmentu :-)

> O tak! - i ta jedyna godzina w tygodniu nie straci u niej swego
> dotychczasowego przeznaczenia, pomimo bzdur opowiadanych czasem przez
> księży i tych opowiadanych wciąż przez Ciebie...

Nie byłbym pewny że nie straci....

W odróżnieniu od wielu niedzielnych bywalców kościoła *słucha* o czym jest
mowa a nie odbębnia tylko niedzielnego obowiązku...

A skoro słucha, to jest na dobrej drodze do zrozumienia jakimi bzdurami się
tam barany boże karmi.