Re: Postnie!

Data: 2016-03-31 05:05:29
Temat: Re: Postnie!
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Animka pisze:

> Oczywiście to nie ksiądz zabijał. Ksiądz tylko czytal ewangelię.
> Wszystko zaczęło sie we mnie gotować.

Gotowanie jest bardzo dobrym tematem na tę grupę.

> Nam każą pościć, a zabijali święte zwierzątka. Coś to jest wszystko
> popieprzone.

Z przypraw wymienianych w Biblii wyliczyć można kolendrę, czarnuszkę,
szafran, koper i kmin. Także migdały i cynamon. No i gorczyca też
jest oczywiście biblijna. Na temat pieprzenia nic tam nie ma. A już
osobliwie pieprzenia baranków ofiarnych.

Jarek

--
Do pierwszego baranka dodasz dziesiątą część efy najczystszej mąki,
zaprawionej czwartą częścią hinu wyciśniętej oliwy, a jako ofiarę