Potrawy z mikrofali...

1. Data: 2004-08-29 16:35:40

Temat: Potrawy z mikrofali...
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Noszę się z zamiarem kupna mikrofali i mam pytanie: Czy w kuchence
mikrofalowej z grillem można np. upiec pizzę? Chodzi nie o podgrzanie
kupionej ale zrobienie od podstaw.

Dzięki za ew. reakcję.

1. Data: 2004-08-29 21:53:34

Temat: Re: Potrawy z mikrofali...
Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba musialaby miec opiekacz.

1. Data: 2004-08-29 22:10:29

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Noszę się z zamiarem kupna mikrofali i mam pytanie: Czy w kuchence
> mikrofalowej z grillem można np. upiec pizzę? Chodzi nie o podgrzanie
> kupionej ale zrobienie od podstaw.

Hmmm...

Do wkrecania srubek lepszy jest srubokret niz mlotek... Jak masz w
zamiarze grill kwarcowy mozesz sprawdzic, ale nie polecam. Kuchenka (by
me) jest podgrzewaczka, choc przyznam, ze na pocztku na etapie
fascynacji potrafilem nawet w tym pieczen z wieprzowiny "robic". Mozna
ale efekt podobny do wbijania srubek mlotkiem.

Pozdrawiam

Kri Z

1. Data: 2004-08-30 14:09:11

Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Noszę się z zamiarem kupna mikrofali i mam pytanie: Czy w kuchence
> mikrofalowej z grillem można np. upiec pizzę? Chodzi nie o podgrzanie

W mikrofali z termoobiegiem da się dobrze zrobic wszystko to, co sie robi w
normalnym piekarniku elektrycznym (tylko w mikrofali mniej sie miesci).
Jezeli masz mozliwosc - osobiscie doradzalabym raczej piekarnik elektryczny.
W piekarniku takim mozna zrobic wszystko to co w mikrofali i duzo, duzo
więcej (i rownie szybko jak w mikrofalowce).
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2004-08-30 17:01:52

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aska" <j...@o...pl> wrote in message

Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
Chcę kupić mikrofalę głównie do właśnie "podgrzewania" ale chciałbym
od czasu do czasu coś upiec. Jestem samotnym kawalerem ;) i raczej na
'wielki piec' się nie będę porywał.

1. Data: 2004-08-30 18:17:06

Od: "Anulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chcę kupić mikrofalę głównie do właśnie "podgrzewania" ale chciałbym
> od czasu do czasu coś upiec. Jestem samotnym kawalerem ;) i raczej

Hej!
Nie wiem jak sie to urzadzenie fachowo nazywa (kombiwar?),
ale chodzi mi o taka wieeelka szklana miche + pokrywe z grzalkami.
Mozna to np. w makro dostac.
Mamy juz od kilku lat w domku i ciagle ktos cos w tym robi - a to brat
grzanki,
a to mama jakies mieso zapieka w folii.
A ja ostatnio nawet ciasto upieklam (bo piekarnik odmowil wspolpracy)

Pozdrawiam,
Anulka

maszyna do pieczenia chleba - clatronic
Suszone pomidory - przepis