maszyna do pieczenia chleba - clatronic

1. Data: 2004-08-29 21:05:45

Temat: maszyna do pieczenia chleba - clatronic
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Uleglem grupowej modzie i zakupilem ;) Jak na razie nie zaluje. Szczerze
mowiac, choc wstyd sie przyznac, ze byl to wynik przemyslen po watku o
sosie ze sphinxa (czy jak mu tam). Szukalem przepisow w sieci, nie
szczedzac czasu na googlaniu, przepisy po wlosku da sie zrozumiec, a i
na mniam da sie cos na forum odszukac. Moje pytanie dotyczy tego czy
jest w miare przystepne miejsce w sieci po polsku ew. ang. z poradami
dotyczacymi "maszyny", przepisami itd. (forum na mniam mialo ok. 45
stron). jakies rady na temat drozdzy (jakos te pana dr drogie i
zostawiajace do smaku/myslenia), jak sie maszyna spawuje przy powidlach
i innych slodkich (przepisy i myscie). Nie ma takich przepisow i uwag w
mojej instrukcji.... Na koniec pochwale maszyne i siebie - chleb (mimo
modyfikacji zalaczonego przepisu wyszedl), drozdzowka tez (choc na oko),
ciasto na pizze bylo lekko suchawe (moja wina) :). Tym ktorzy sie
zastanawiaja... stalem przed wyborem kupienia albo kombiwaru albo
maszyny (finanse) - wiem, ze to inna kategoria... ale odradzam kupowanie
grilla elektrycznego i nabycie kombi., tuz po kupieniu maszyny do
chleba :)

clatronic da sie przezyc ;)

Pozdrawiam

Kri Z

1. Data: 2004-08-30 14:48:06

Temat: Re: maszyna do pieczenia chleba - clatronic
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Aug 2004 23:05:45 +0200 I had a dream that ps <d...@p...onet.pl>
wrote:
> stron). jakies rady na temat drozdzy (jakos te pana dr drogie i

Używaj normalnych drożdży. Przelicznik masz na opakowaniu tych drogich
:)

Suszone pomidory - przepis
Suszone grzyby
Nalesniki na ostro