Pozdrowienia dla Krystyny*Opty*

11. Data: 2002-10-07 10:12:31

Temat: Re: Pozdrowienia dla Krystyny*Opty* - dolaczam sie do pozdrowien
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tomasz:
>
> ale wbrew twoim twierdzeniom opublikowano setki artykułów o szkodliwości
> diety wysokotłuszczowej, za to nie opublikowano żadnego artykuły w
> znaczącej literaturze o pożyteczności DO.

i tu sie kolego mylisz gdyz na temat diety optymalnej jest wiele naukowych
opracowan np. prace naukowe nad dieta optymalna dr kwasniewskiego,ze nie
wspomne o naukowych opracowaniach diety na stronach internetowych poswieconych
diecie optymalnej
z tego co widze to traktujesz literature o diecie optymalnej bardzo wybiorczo
czytasz tylko to co ci pasuje tzn, tylko krytyczne artykuly i opracowania nie
dostrzegasz natomiast calej masy publikacji na temat diety optymalnej w których
dieta ta została opisana w sposób rzetelny i naukowy

pozdrawiam optymalnyjanek

12. Data: 2002-10-07 10:37:10

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspomne o naukowych opracowaniach diety na stronach internetowych poswieconych
niestety znalazłem tylko w stylu: "ja/on/kolega" i podobne.

> [...]
> dostrzegasz natomiast calej masy publikacji na temat diety optymalnej w których
> dieta ta została opisana w sposób rzetelny i naukowy

to dlaczego Medline tego nie indeksuje? Artykułów pana Kwaśniewskiego
tam nie ma. Jest troszkę Atkinsa, ale mnóstwo dowodów, że dieta Atkinsa
stosowana zbyt długo powoduje np. zmiany miażdżycowe i podobne sensacje.
Bardzo proszę o znalezienie czegokolwiek w Medline i podanie indeksu,
chętnie sobie poczytam.

Waldek

13. Data: 2002-10-07 10:58:57

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vipi"
> A wiesz, slyszalem, ze w Polsce jest taka grupa, ktora zywi sie
tluszczem i
> mysli, ze to samo zdrowie;) I jedni i drudzy zaprzeczaja nauce...

A, to ciekawe... Której *nauce* zaprzecza DO? Może biochemii?

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

14. Data: 2002-10-07 11:19:40

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosowana zbyt długo powoduje np. zmiany miażdżycowe i podobne sensacje.
> Bardzo proszę o znalezienie czegokolwiek w Medline i podanie indeksu,

a nie wiesz o tym ,ze medline jest na usługach przemysłu spozywczego i
farmaceutycznego???dlaczego tam chcesz szukac prawdy na tamat diety ??
poczytaj sobie publikacje dr kwasniewskiego moze wtedy otworza ci sie oczy
i przestaniesz wierzyc w te bzdury które wypisuja ci pseudo naukowcy z bozej
łaski
az zal bierze ze inteligentni ludzie czytaja takie bzdury a nie czytaja
ksiązek dr kwasniewskiego
zerknij na strony optymalnych tam znajdziesz odpowiednia literature

15. Data: 2002-10-07 12:03:14

Temat: Prowokacje czarnegojanka
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ksiązek dr kwasniewskiego
> zerknij na strony optymalnych tam znajdziesz odpowiednia literature

Przepraszam czytających za celowe wprowadzanie zamętu przez prowokacyjne i
obrzydliwe teksty czarnegojanka w powyższym stylu, który bez skrupułów
wypowiada się w imieniu optymalnych, co również _mnie_ ZMUSZA do wyjaśnień
jego "dziwnych" tekstów. Coś mu wyraźnie szkodzi.

Gdyby ktoś się pogubił: czarnyjanek nie jest optymalny.

Krystyna

16. Data: 2002-10-07 12:42:33

Temat: Re: Prowokacje czarnegojanka
Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> rzecze tak w

> Gdyby ktoś się pogubił: czarnyjanek nie jest optymalny.

Zadziwiające.... a pisze jakby był...
Czyżbys się nie zgadzała z tym co napisał?

--
Y ___ \ s i w a @ v e g e . p l |
(")__<^^^>___/ ICQ:67729327 GG:25557 |

17. Data: 2002-10-07 12:58:13

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Krystyna*Opty*":
> Gdyby ktoś się pogubił: czarnyjanek nie jest optymalny.

jak ktos jest czarny to nie moze byc optymalny? btw: czy sa optymalni
murzyni?

:-)
p8on

18. Data: 2002-10-07 21:28:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:anrtgm$h2l$1@news.onet.pl...

> [...]
wyjaśnień
> jego "dziwnych" tekstów. Coś mu wyraźnie szkodzi.
>
> Gdyby ktoś się pogubił: czarnyjanek nie jest optymalny.

z tego co wiem to dr kwaśniewski jest wegetarianinem stosujacym sie do zasad
montigniacka i to nie przeszkadza mu w pisaniu chorych tekstów opty.a to ze
dla maluczkich kreuje sie na "tłuszczojada" to tylko po to aby byc bardziej
wiarygodnym ;taki chwyt marketingowy:))

optymalnyjanek
> Krystyna

czy napisałem nieprawde piszac poprzednie posty???jesli tak to pokarz mi
gdzie >czy mozesz zaprzeczyć ??

19. Data: 2002-10-08 02:01:00

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, to ciekawe... Której *nauce* zaprzecza DO? Może biochemii?

medycynie konwencjonalnej, ktora _jest_ nauka.

Vipi

20. Data: 2002-10-08 06:44:20

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> medycynie konwencjonalnej, ktora _jest_ nauka.

A myślałem, że tylko praktyką :-))))

"Jadarek" - Dariusz Kral

PS. Definicje większości chorób w podręcznikach med. zaczynają się od
"...przyczyna nie jest znana..."

salatka Monti
Montignac i pieczywo - prosze o pomoc
sprzedam Therme pro