Pralka w garderobie

71. Data: 2010-09-05 18:28:48

Temat: Re: Pralka w garderobie
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1edc685l7rqa5.1wjip37yy8dwc.dlg@40tude.net...

A tu uczynnie zlikwidowano wiejskie możliwości. Wystawiamy składaną suszarkę
na dwór gdy jest pogoda, nawet w niedzielę. Na alarmowe suszenie mam wieszak
na ręczniki z rozkładaną suszarką - stary - dostały mi się dwa - z
wyprzedaży, później nie widziałem już takiego. Budowa szkoły wycięła drzewa
modrzew dęby sosny i robinie na których miałem rozpięte sznurki. Niestety,
ciasność mieszkania zmusza nas do prania nawet w niedzielę - gdy kosz pełny.
A nieraz potrafię przepocić sporo odzieży. Jedynie skarpety (rasowy
przywilej) nie jadą mi syrami jak temu Werbatyskiemu...

72. Data: 2010-09-05 19:54:25

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" 4c83d58e$0$22805$6...@n...neostrada.pl

> 1-3 par dziennie. Prawie co dwa miesiące. :-)

Ja zwykle około 10 razy w tygodniu. :)

> Jako katolik nie możesz. Pozostali mogą.

Każdy katolik ma zakaz czy tylko rzymski katolik?
Ani to praca zarobkowa, ani fizyczno-uciążliwa...
Niezarobkową lub zarobkową umysłową można wykonywać
w niedzielę, choć mnie 35 lat temu uczono, że nawet
guzika nie wolno przyszywać w niedzielę. :)

Dwie pary butów i trzy pary spodni nie dopełniły pięciu
kilogramów, dlatego uznałem, że nie będę prał w niedzielę,
ale poczekam na kolejne spodnie... :) Ponieważ buty nie
nasiekają tak mocno, jak ubranie, można przekroczyć
dozwolone obciążenie. :) Ponadto... Nadal nie mam
miejsca na suszenie kolejnych szmat... :)

Do jutra sześć par suszących się nadal (od paru
dni -- w garderobie właśnie) spodni być może wyschnie...

Mam swoją własną religię. Gdy byłem w podstawówce, uczono mnie na
lekcjach religii (jako dziecko rzymskokatolickie) tego, że każda
religia (poza satanizmem) jest dobra, o ile przestrzega się
panujące w niej prawa i że każdy może zmienić religię bez
narażania się Bogu. :)

Moja własna religia jest wymagająca (zwłaszcza pod względem
finansowym -- wszystko, co mam, muszę oddawać na swój Kościół,
ale ponoć na zbawieniu duszy nie należy oszczędzać) lecz
odpowiada mi w zupełności. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

73. Data: 2010-09-05 20:10:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:54:25 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Dwie pary butów i trzy pary spodni nie dopełniły pięciu
> kilogramów,

Ale jak to - buty razem z ubraniami pierzesz??

74. Data: 2010-09-05 20:12:51

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>NIEMOŻLIWE, mówisz zupełnie jakbyś nie znał zasad fizyki :-)))

Po co mieszasz do tego fizyke? czy ja pisalem gdzies, ze mi nie paruje w bebnie?
Pralka jest na tyle szczelna, ze pary wodnej na zewnatrz nie ma.

>Skoro pierzesz w gorącej wodzie (czyli dostarczasz ciepło wodzie) oraz
>droga, którą dostarczasz środki piorące nie jest hermetyczna (a nie jest),

A wiesz co to ruch jednostrony?

Ale ok, niech ci bedzie, ze pralka nie jest szczelna (bo w koncu nie jest to 100%
szczelnosci)
ale ja dalej przy 90 nie widze pary u siebie jak ty widzisz z twojej ardo. Czyli
widocznie jednak
sie da zrobic lepiej.

75. Data: 2010-09-05 20:19:13

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" 4c83da29$0$22816$6...@n...neostrada.pl

> Prać co tydzień zielone, niebieskie i każdy kolor itp???

Moje kolorowe ubrania nie farbują -- sprawdzam to, piorąc nowe razem
z białą koszulką. Jeśli (na przykład) bieluteńka koszulka (kosztująca
2 złote) z bawełny nie zabarwi się ani trochę w efekcie prania razem
z sześcioma parami nowych ciemnoniebieskich (celowo w tym kolorze -- na
kajak) krótkich (do kolan) spodni, uznaję spodnie za niebarwiące
i od tej pory piorę je razem z innymi kolorowymi ubraniami. :)

Mam jedynie kilkanaście żółtych koszulek farbujących -- piorę je
razem z innymi żółtymi szmatami, a że tych żółtych mam mało,
żółte wkładam rzadko i często zmieniam -- choćby i pięć razy
na dobę. :)

Większość moich ubrań miała kiedyś kolor biały -- aby nie było
problemów w czasie prania. :)

Oddzielnie żółte, oddzielnie inne kolorowe, oddzielnie ścierki
(wysoka temperatura -- do 90 stopni Celsjusza), oddzielnie
białe ręczniki (też do 90 stopni Celsjusza) i oddzielnie
biała ubrania. Buty piorę razem z grubymi spodniami. :)
Część ubrań nie ma ostrego/pewnego zaszeregowania. ;)
Szmaty do podłogi zazwyczaj tylko płuczę, ale czasami i piorę. :)
Gdzieś w to wszystko trzeba upchnąć pościel -- białą i kolorową. :)
(najlepiej w ręczniki)

Dwa, trzy a czasami cztery prania dziennie, ale tygodniowo
około dziesięciu prań. Teraz mam kłopot z suszeniem -- jest
wilgotno... Zasoby szmatowe pozwalają mi na rezygnację
z prania na czas około jednego miesiąca. :) Oczywiście
im mniej brudów, tym lepiej, choć od czasu do czasu
pralka chłonie nawet poprasowane ubranka... :)
(gdy wszystko jest czyste...) ;)

Wakacje ukazały mi brak małych ręczników. :)
(mam chyba 60 sztuk)
Zamierzam więc nabyć pół setki białych, bawełnianych,
wytrzymujących pranie w temperaturze 90 stopni Celsjusza...
Przydatność średnich i dużych jest problematyczna... :)

-=-

Wieszanie pierdyliona skarpet nie jest trudne.
Trudnością jest wieszanie dużych rzeczy, na przykład pościeli. :)
2/3 skarpet i 3/4 majtek nie bierze udziału w ,,życiu''. :)
Znaczna część tego jest prana bez noszenia. :)
Nie wiem, ile tego mam, ale kilka razy więcej niż
koszul, których mam około osiemdziesięciu sztuk. :)
Spodni krótkich (co najmniej 30 par) i długich (nie
mniej) mam też pod dostatkiem... :) Innej bielizny też mi nie brakuje. :)

Brakuje mi natomiast kurtek skórzanych (w sumie jesienne mam tylko trzy,
z czego z kapturem nie mam żadnej) a szmaciane (cztery, z tego trzy
z kapturem) nie spełniają dobrze swojej roli... Przeciwdeszczowa
(i zarazem przeciwwiatrowa) jest tylko jedna pod ręką... :)

Kurtki zimowej nie mam, jeśli nie liczyć nadmiarowo zdartego kożucha...

-=-

Więc jak to jest z tym pierdylionem -- ile to jest tysięcy? :)
(i ile pizdylionów?)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

76. Data: 2010-09-05 20:22:27

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" 831phjqimh2n$....@4...net

> Ale jak to - buty razem z ubraniami pierzesz??

Tak. Zgodnie zresztą z zaleceniami producenta pralki. :)
Skórzane i szmaciane buty... :) Na 40 stopniach Celsjusza. :)
Zawijam buty w spodnie dżinsowe -- i piorę razem. :) I wiruję. :)

Skórzane po praniu smaruję kremem Nivea. :)
Szmaciane tuż po praniu potrafią uciskać. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

77. Data: 2010-09-05 20:23:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Sep 2010 22:12:51 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
szczelnosci)
> ale ja dalej przy 90 nie widze pary u siebie

Bo pary nie widac :-D

> jak ty widzisz z twojej ardo.

Skrapla sie na lustrze, kiedy dużo piorę w wysokiej temperaturrze.

> Czyli widocznie jednak
> sie da zrobic lepiej.

Nie wierzę w takie cuda, żeby para nie wydostawała się z pralki.

78. Data: 2010-09-05 21:15:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Sep 2010 22:22:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> "Ikselka" 831phjqimh2n$....@4...net

> Tak. Zgodnie zresztą z zaleceniami producenta pralki. :)

A producenta butów?

> Skórzane

:-O

> i szmaciane buty... :) Na 40 stopniach Celsjusza. :)
> Zawijam buty w spodnie dżinsowe -- i piorę razem. :) I wiruję. :)
>
> Skórzane po praniu smaruję kremem Nivea. :)

I one po tym praniu jeszcze żyją??? - jeśli tak, to nie może być skóra. No
nie wyobrażam sobie moich butów w/po praniu :-O

> Szmaciane tuż po praniu potrafią uciskać. :)

Szmaciane mam tylko tenisówki tzw "czeszki", używane na aerobic i domowe
kapcie. Generalnie - ze względów higienicznych nie piorę w pralce żadnego
obuwia używanego poza domem. I w dodatku z ubraniem. Dlatego się zdziwiłam,
głownie dlatego.

79. Data: 2010-09-05 21:32:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Bo pary nie widac :-D

> Skrapla sie na lustrze, kiedy dużo piorę w wysokiej temperaturrze.

> Nie wierzę w takie cuda, żeby para nie wydostawała się z pralki.

jeśli ci sie kondensuje na lustrze to chyba jednak masz bardzo nieszczelną
pralkę no i do tego masz marną wentylację.

w mojej łazience pluskanie sie prysznicem nigdy jeszcze nie spowodowało
zaparowania lustra, u rodziców zaparowane lustra to norma.

swoją droga kto normalny w dzisiejszych czasach gotuje jeszcze pranie.

80. Data: 2010-09-05 22:02:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Sep 2010 23:32:07 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> jeśli ci sie kondensuje na lustrze to chyba jednak masz bardzo nieszczelną
> pralkę no i do tego masz marną wentylację.

Mam duże okno i wentylację.

> w mojej łazience pluskanie sie prysznicem nigdy jeszcze nie spowodowało
> zaparowania lustra, u rodziców zaparowane lustra to norma.

Zapewne myjesz się w letniej wodzie i krótko.

> swoją droga kto normalny w dzisiejszych czasach gotuje jeszcze pranie.

Ja. Gotuję pościel, ręczniki i ścierki do naczyń. I prasuję prasowalnicą.
Lubię mieć czyste i sterylne. Nie śpimy w ścierowatej pomiętej pościeli i
nie wycieramy się ścierowatymi wiotkimi ręcznikami - używam tylko bawełny,
zadnych mieszanek.

Praka Polara ładowana od góry - czy Wam hałasuje
Klimatyzacja i problemy
wars schnell an geld , highscore gewinnen , online leicht geld , geld verdienen , im internet geld zu verdienen , geld im internet , geld verdienen hamburg , wie kann ich im internet geld verdienen , * * * +++ SOFORT GEWINN +++ REICH WERDEN +++ *
Rdzewienie stali w kotłowni
Bezseczne, wewnetrzne oscieznice regulowane f-my RADEX