Precz z mlekiem!

1. Data: 2014-06-14 17:35:05

Temat: Precz z mlekiem!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://dziecisawazne.pl/10-powodow-dlaczego-nie-wart
o-pic-mleka/

2. Data: 2014-06-14 18:50:18

Temat: Re: Precz z mlekiem!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://dziecisawazne.pl/10-powodow-dlaczego-nie-wart
o-pic-mleka/

XLcia, ale ja nie jestem noworodkiem.
Rozumowanie pszedstawione w artykule, że mleko krowie dla cieląt, a nie dla
ludzi, jest z gruntu błędne.
Tak rozumując praktycznie jedynym odpowiednim dla człowieka pożywieniem była
by
woda,
bo pszecież:
nasionko zboża lub fasoli jest najlepsze dla pszyszłej roślinki: trawki
zboża, ale kszaczka fasolki;
miodek jest odpowiedni dla pszczoły, a my nie propagujemy pracoholizmu;
jaja mają odpowiedni skłąd dla pszyszłego ptaka, itp itd.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

3. Data: 2014-06-14 20:33:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jun 2014 18:50:18 +0200, Stokrotka napisał(a):

> XLcia, ale ja nie jestem noworodkiem.

Dorośli ludzie nie powinni pić mleka wcale - krowiego ani zadnego innego.
Sery, jogurty, zsiadłe mleko - owszem.

4. Data: 2014-06-14 21:59:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dorośli ludzie nie powinni pić mleka wcale - krowiego ani zadnego innego.
> Sery, jogurty, zsiadłe mleko - owszem.

Tak czy owak krowę wydoić trzeba.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

5. Data: 2014-06-14 23:02:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-14 21:59, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-06-14 20:33, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tak czy owak krowę wydoić trzeba.

W dodatku stara ta krowa jak świat.

Ewa

6. Data: 2014-06-14 23:58:19

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sat, 14 Jun 2014 17:35:05 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> http://dziecisawazne.pl/10-powodow-dlaczego-nie-wart
o-pic-mleka/

i co z tego?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

7. Data: 2014-06-15 16:00:34

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dorośli ludzie nie powinni pić mleka wcale - krowiego ani zadnego innego.
> Sery, jogurty, zsiadłe mleko - owszem.

To nie prawda, po prostu w Polsce brakuje mleka i siejesz propagandę.

Sery żułte są ciężkostrawne i mają dużo holesterolu,
pleśniowe są złe na jelito grube,
homogenizowane itp złe na wzody jelit wogule, zwłaszcza cienkiego,
twarogowe smakowe jak wyżej, a na prawdę słodkie są trudno osiągalne, i i
tak mają mniej substancji odżywczej niż mleko,
zsiadłe mleko u niejednego powoduje sraczkę w pszeciwieństwie do zwykłęgo
mleka mającego słabe działanie wstszymujące,
jogurty podobnie jak serki homogenizowane drażnią jelita, prawdopodobnie
zresztą ze względu na dużą zawartość substancji konserwującyh.

Zostaje mleko, takie zwykłe białe.

8. Data: 2014-06-15 18:01:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2014 16:00:34 +0200, Stokrotka napisał(a):

> To nie prawda, po prostu w Polsce brakuje mleka

:-D
http://www.arr.gov.pl/index.php?option=com_content&v
iew=article&id=2875:uwaga-rekordowy-skup-mozliwe-prz
ekroczenie-kwoty-mlecznej&catid=180&Itemid=14

9. Data: 2014-06-19 21:48:09

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-15 16:00, Stokrotka pisze:
(...)
> [...]
(...)
> zresztą ze względu na dużą zawartość substancji konserwującyh.

Oczy bolą patrzeć na to. :-(
To jest powód dla którego unikam czytania tej grupy.

Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

10. Data: 2014-06-19 23:50:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2014 21:48:09 +0200, Krycha napisał(a):

> Oczy bolą patrzeć na to. :-(
> To jest powód dla którego unikam czytania tej grupy.

Widzę :-)

truskawki +
Trojański...
Królicza tuszka - cena?
Mrożone filety z ryb - niech ich SZLAG TRAFI !!
Pyszny rabarbar we własnym syropie :-)