truskawki +

1. Data: 2014-06-13 21:55:32

Temat: truskawki +
Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie..

plus co?

z czym jecie truskawki?

ja same lub zmiksowane z maslanka...
(cukru nie uzywam ani smietany... zadna dieta...po prostu nie lubie)

jest sezen...

2. Data: 2014-06-14 15:56:57

Temat: Re: truskawki +
Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-13 21:55, ja pisze:

> jest sezen...

truskawki z sezenem są błe :-)

3. Data: 2014-06-14 18:53:15

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> plus co?

posypać cukrem;
polać śmietanką ;
dodać bitą śmietankę;
zalać mlekiem;
pomieszać z siadłym mlekiem;
na gofr nałożyć truskawki;
dodać do twarogu;

łączyć co wyżej .

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

4. Data: 2014-06-14 22:00:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-06-13 21:55, obywatel ja uprzejmie donosi:
> No właśnie..
>
> plus co?
>
> z czym jecie truskawki?

http://www.kwestiasmaku.com/zielony_srodek/truskawki
/salatki_z_truskawkami/przepis.html

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

5. Data: 2014-06-14 22:26:48

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2014 21:55, ja pisze:
> [...]
>
> z czym jecie truskawki?
>
> ja same lub zmiksowane z maslanka...
> (cukru nie uzywam ani smietany... zadna dieta...po prostu nie lubie)

sezen,,, hmmm.. sezon/sezam (?).. rzeczywiście do truskawek nie pasuje...

Bardzo dziękuję za wszystkie propozycje...

spróbuję stokrotkowego twarożku z truskawką jutro na śniadanie
Qrowych sałatek ,... szczególnie tej ze szpinakiem i mozarellą.. do
obiadu... wielkie dzięki za ten link! dużo inspiracji..
od Stefana ściągnę czekoladę bo uwielbiam ... ha! rzeczywiście truskawki
maczane w czekoladzie to świetna sprawa :) będzie deser
a od Ewy ryż z mascarpone na ciepło... na jutrzejszą kolację :)

I tym sposobem mam menu na cały dzień.

ryz z truskawkami był zmorą mojego dzieciństwa... więc jakoś tak staram
się omijąć ...ale spróbuję z mascarpone

a tak przy okazji zapytam...
z kaszą jaglaną dałoby się to jakoś połączyć?
tylko błagam nie na słodko...

no niestety ... zasypało mnie truskawkami... coś z nimi trzeba zrobić ..

6. Data: 2014-06-14 22:46:21

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja" napisał w wiadomości grup

[...]

++++++++++++++++++
z lekka rozgnieść np widelcem, nanieść przedstawicielowi płci odmiennej na
ciało ok piędź poniżej pępka , polać lekko ciepłą czekoladą, smakować powoli
i dowoli...
pozdr
Stefan
PS za moich czasów nie trzeba było zaznaczać różnicy płci ;

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

7. Data: 2014-06-14 23:01:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-13 21:55, ja pisze:
> No właśnie..
>
> plus co?
>
> z czym jecie truskawki?

Ryż ze zmiksowanymi truskawkami i mascarpone, lekko podgrzane np. w
mikrofali. Dobre na kolację. :)

Ewa

8. Data: 2014-06-15 11:00:25

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 czerwca 2014 22:26:48 UTC+2 użytkownik ja napisał:

> [...]
>
> tylko błagam nie na słodko...
>

> no niestety ... zasypało mnie truskawkami... coś z nimi trzeba zrobić ..

ja zasypałam cukrem i dolałam wódki, będzie na później ;)

kiwiko

9. Data: 2014-06-15 15:10:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2014 02:00:25 -0700 (PDT), k...@o...pl napisał(a):

> ja zasypałam cukrem i dolałam wódki, będzie na później ;)

Wódki? - spirytusem się zalewa na później.

10. Data: 2014-06-15 22:39:29

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 15:10:54 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Wódki? - spirytusem się zalewa na później.
pewnie,
jak masz tak bardzo przepalone gardło ;)

kiwiko

Trojański...
Królicza tuszka - cena?
Mrożone filety z ryb - niech ich SZLAG TRAFI !!
Pyszny rabarbar we własnym syropie :-)
pstrąg zapiekany w chlebie