Premia gwarancyjna z ksiazeczki mieszk

11. Data: 2005-02-04 15:21:26

Temat: Re: Premia gwarancyjna z ksiazeczki mieszk
Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA wrote:

> ale czy liwkidowales po prostu ksiazeczke zeby dostac kaske do reki czy
> bylo to na zakup mieszkania - bo sa roznice w wyplacie

A czym to sie rozni, jesli mozna spytac?

Mozna zlikwidowac ksiazeczke bez kupna mieszkania?

pozdr
aga

12. Data: 2005-02-04 15:44:25

Od: rigo <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja troche z innej beczki, ale na temat :)
> Podobno kwote premii gwarancyjnej, otrzymanej z ksiazeczki
> mieszkaniowej, w przypadku zaciagniecia kredytu na kupno mieszkania,
> trzeba zwrocic do banku w ramach splaty tego kredytu.
>
> Czy to jest prawda? JAkie przepisy to reguluja?
>
> pozdrawiam
> aga

Ja kupilem mieszkanie i mialem zadeklarowany wklad wlasny. Bank nie
wymagal ode mnie, zebym wplacil pieciadze z premii jako czesc splaty
kredytu. Pierwsze, darmowe, wyliczenie mialem w 2000 r. wyszlo cos ok.
27000. Ciekaw jestem, jaka bedzie relacja teraz - czy wyplaca mi wiecej,
czy mniej... Po to jest mi potrzebna srednia cena metra kw.

Pozdr
rigo

13. Data: 2005-02-05 10:44:59

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Feb 2005, Aga wrote:

> A czym to sie rozni, jesli mozna spytac?
>
> Mozna zlikwidowac ksiazeczke bez kupna mieszkania?

Oczywiście. Wtedy właśnie nie dostaje się premii gwarancyjnej.

Pozdrawiam,

Alojzy

14. Data: 2005-02-05 17:07:06

Od: "MH" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie Warszawa ale Szczecin.
Wklad 29 tys w 1982r.
Teraz to 2,90 + 30 zl odsetek.
Premia 21 tys, wyliczona 26/01/05 przy 2386zl/m2.

MH

15. Data: 2005-03-17 20:41:48

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Feb 2005 10:19:20 +0100, Laris napisał(a):

> Pierwsze wyliczenie jest darmowe, drugie platne ok 30 zl.
> Co do wysokosci premi gwarancyjnej, to lepiej tego nie komentowac. Ja
> dostalem po 15 latach oszczedzania 600 zl. I nie jestem jedyny z taka
> premia.........

Książeczka 21-letnia wyceniona w 2003 r. Kwoty przybliżone.
5000zł wkładu
1500zł premia gwarancyjna
5000zł odsetki

Pozdrawiam