Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.

31. Data: 2017-04-07 22:34:48

Temat: Re: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:
> W dniu 2017-04-07 o 18:44, XL pisze:
>>>

>> Mikołaj ci ucieka. Łap.
>
> Ale odjechałaś... pogorszyło ci się?

Jak przeczytasz wątek, to załapiesz.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

32. Data: 2017-04-08 12:15:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-07 o 17:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

> Błagać to ty potrafisz, ciulu.

I po co ci to było? Teraz musisz żebrać o uwagę w jakichś dawno
zakończonych wątkach. Przejdzie ci deprecha jeśli nazwę cię śmiesznym
pawiankiem? Śmieszny pawianku :)

Dębska

33. Data: 2017-04-08 15:15:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> I po co ci to było? Teraz musisz żebrać o uwagę w jakichś dawno
> zakończonych wątkach. Przejdzie ci deprecha jeśli nazwę cię śmiesznym
> pawiankiem? Śmieszny pawianku :)

Za dużo uwagi mu poświęcasz, a nie warto karmić :-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

34. Data: 2017-04-08 17:36:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-08 o 15:15, XL pisze:

> Za dużo uwagi mu poświęcasz, a nie warto karmić :-)

Co to to nie. To jest wyjątkowy okaz kanalii. Podtrzymywanie go przy
życiu i pokazywanie innym jest wręcz naszym obowiązkiem :)

Dębska

35. Data: 2017-04-08 19:02:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2017-04-07 o 17:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

>I po co ci to było?

Łoszfuj, dopiero teraz przyuważyłem, że to z polityką zkrosowane, OMG
aleście się towarzyszki skurwiły :-)

No to pa, cichodajki :-)

36. Data: 2017-04-08 20:43:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Co to to nie. To jest wyjątkowy okaz kanalii. Podtrzymywanie go przy
> życiu i pokazywanie innym jest wręcz naszym obowiązkiem :)

Formalina lepsza.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

37. Data: 2017-04-08 22:09:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2017 o 17:36, XL pisze:

> [...]
> to, co sami wyczytaliście. Nikogo (a w szczególności ew. sądu) nie będą
> interesowały Wasze wrażenia, nastawienia ani NADinterpretacje, tylko FAKTY.
> Puknijcie Wy się zdrowo w główki, ludzie, bo o FAKTACH nie wiecie tak
> naprawdę niczego.
> Bo to za mało, że wyczytaliście o nich z czyjejś relacji.
> Jak Was czytam, to mam wrażenie, że zebrało się tu rozwrzeszczane
> przedszkole, stado rozgorączkowanych dzieciaków, gotowe udowadniać przed
> sądem, że Mikołaj miał buty w odcieniu indygo, zamiast w przepisowym

Widzę tu tylko nieudolną próbę usprawiedliwienia własnej postawy
akceptującej.
Możliwości są dwie - albo wyjątkowo nieadekwatnie oceniasz rzeczywistość
i jej uczestników, także tę "wirtualną" (tak, tak, to też rzeczywistość
i żywi ludzie). Albo trafna ocena nie jest istotna, kiedy masz okazję
dokopać, komu ci tam akurat pasuje.

Co do jarania się - poziom podjarania się najlepiej widać po ilości
(oraz długości, hi hi) wyprodukowanych w danym wątku postów.

Ewa

38. Data: 2017-04-08 22:10:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2017 o 18:00, LeoTar Gnostyk pisze:

> A co niby wydumała sobie? Bo w tekście tej jej grozby niczego
> konkretnego nie ma poza ogólnymi grozbami. Czyzbyś wiedziała lepiej od
> niej samej czego ona sobie nie życzy? A może to chodzi o jakąś inną
> Katarzynę nie-Tarnawską.

W cytowanym tekście jest wyraźnie napisane, czego sobie nie życzy i z
czym ew. pójdzie do sądu.

Ewa

39. Data: 2017-04-08 22:26:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> W cytowanym tekście jest wyraźnie napisane, czego sobie nie życzy i
> z czym ew. pójdzie do sądu.
>
> Ewa

No to przytocz jeden konkretny zarzut bo dobra osobiste to zbyt ogólne
stwierdzenie i żaden zarzut.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

40. Data: 2017-04-08 22:27:31

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-08 o 22:26, LeoTar Gnostyk pisze:

> No to przytocz jeden konkretny zarzut bo dobra osobiste to zbyt ogólne
> stwierdzenie i żaden zarzut.

Znowu coś ci się wydaje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Próba kneblowania ujawniania Prawdy
Re: Sex bez zobowiazan.
Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?
500+: Nie tylko urodziny. Więcej też małżeństw i mniej rozwodów
Homunculus - alchemik kreuje ludzka hybryde z kurzego jajka