Re: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Date: Sat, 8 Apr 2017 22:09:04 +0200

W dniu 07.04.2017 o 17:36, XL pisze:

> Już Ty mnie nie szantażuj "obroną" Leotara. Ty sobie weź na mózgownicę inny
> problem - czy historie, które Cię w necie jarają, są przeznaczone dla ludzi
> myślących, czy raczej dla niedorosłych mentalnie osobników ludzkich
> uważających się za dorosłych.
> I zastanów się, do której grupy sam należysz i czy aby na pewno :-D
> Bo ja, jak Cię teraz czytam, od razu wiem, że jestem w tej pierwszej, no
> nie ma innej opcji.
> Weź Ty sobie DOKŁADNIE przeczytaj i zrozum, co naprawdę pisała Ikselka. To
> po pierwsze. Bo pusty śmiech mnie ogarnia.

> [...]

Widzę tu tylko nieudolną próbę usprawiedliwienia własnej postawy
akceptującej.
Możliwości są dwie - albo wyjątkowo nieadekwatnie oceniasz rzeczywistość
i jej uczestników, także tę "wirtualną" (tak, tak, to też rzeczywistość
i żywi ludzie). Albo trafna ocena nie jest istotna, kiedy masz okazję
dokopać, komu ci tam akurat pasuje.

Co do jarania się - poziom podjarania się najlepiej widać po ilości
(oraz długości, hi hi) wyprodukowanych w danym wątku postów.

Ewa