Probki kremow - pytania itp.

1. Data: 2003-06-05 13:44:33

Temat: Re: Probki kremow - pytania itp. Długie
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości news:bbng47
Cale szczescie, ze moja apteka nie zaluje mi probek Vichy i LRP... a
moze nieszczescie, bo zostawilam juz u nich ze 300 zl ;-(

Isiu, a czy to jest jakaś sieciowa apteka typu Super Pharm czy taka
zwykła, osiedlowa?
Ja się w swojej aptece jakoś nie mogę doprosić próbek LRP...:(

Buziaczki,
Kasia

1. Data: 2003-06-05 13:53:59

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A w Seforze przy zakupie zelu do demakijazu i innych duperelkow za
>kilkadziesiat zlotych dostalam 1 (slownie:jedna) probke zelu do
>demakijazu konkurencyjnej firmy ;-)

To ja chyba mialam wieksze szczescie. W grudniu kupowalam w Empiku perfumy i
dostalam probke perfum Calvina C... cos tam 'Truth' i czekolade Wedla
(smaczna byla). Sama probka raczej srednio mi sie podobala, to nie moj
zapach, ale zawsze. Moja siostra, gdy kupowala Diune dla babci, dostala juz
nawet nie probke, ale probisko jakiegos zelu ujedrniajacego L'Oreal, probke
perfum Sergio Tacchiniego (przepiekne!!!) i cos tam jeszcze. To bylo w
Sephorze i juz dosyc dawno temu (tez w grudniu).
Ale to byly wyjatki od ogolnie spotykanej reguly, niestety :|
Moim zdaniem taka polityka jest bez sensu. Ilekroc producenci przysylali mi
probki, to efekt byl taki, ze potem sporo na mnie zarobili, bo a to dla mamy
, a to dla babci i ciotki, a to dla siebie kupilam. Sprawdzilam firme i
zostawilam u nich o niebo wiecej pieniedzy niz ich te probki kosztowaly :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-05 14:04:16

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> [...]
> zwykła, osiedlowa?
> Ja się w swojej aptece jakoś nie mogę doprosić próbek LRP...:(

Zwykla, osiedlowa, ale bogato zaopatrzona i z bardzo mila obsluga :-)
A ze u mnie na osiedlu srednia wieku 80 (bo my zanizamy ;-) ), wiec sie
rzucam w oczy z moim asortymentem zakupow i nawet jak dostana czegos 1
sztuke to zostaje dla mnie.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-05 19:03:33

Temat: Odp: Probki kremow - pytania itp.
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do

> Jesli nie masz bardzo wrazliwej cery to raczej nie poczyni spustoszen;

Nie mam :-)

> ale jesli mam cos doradzic - to postawiłabym na krem Vichy jednak. Jest to
> własciwie lekka emulsja, i nadaje sie pod makijaż.
[...]

Dzieki, mozliwe, ze sie zdecyduje :-)

Gosia

1. Data: 2003-06-05 19:07:10

Temat: Odp: Probki kremow - pytania itp. Długie
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@B...onet.pl> w wiadomości do grup

> No właśnie, mnie też to zastanawia. Przecież producent przysyła te
> próbki, żeby sprzedwaczynie je rozdawały zainteresowanym klientkom -
> spróbują, spodoba się, wrócą i kupią.

Masz racje. Wracam do takich sklepow, gdzie wiem, ze zostane dobrze
obsluzona i bede mogla wyprobowac produkt. Jesli gdzies nie czulam sie
dobrze, nie wracam, traca klienta - nie wiem, na ilu straconych klientow
moga sobie pozwolic?

> Szczytem są dla mnie panie z gdańskiego Douglasa

Ja dla odmiany chwalilam nowy katowicki, z naprawde mila obsluga.

> w Sephorze tłumaczą się brakiem pojemniczków - mina rzędnie, kiedy
> wyciągam z torebki własny. Wtedy łaskawczyni łaskawie schyli się do
> szuflady po tester.

To jest jakis sposob na narzucajacego sie klienta, wiesz :-)

Gosia

1. Data: 2003-06-05 19:11:40

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Kruszynka \ (Wrocław) <l...@w...pl>)> w wiadomości

> Moim zdaniem taka polityka jest bez sensu. Ilekroc producenci przysylali
mi
> probki, to efekt byl taki, ze potem sporo na mnie zarobili

Ze mna podobnie - w tej chwili, mimo ze jak wspomnialam, nie jestem
szczegolnym uczuleniowcem, nie kupie zadnego kosmetyku typu krem, podklad
itp. bez wyprobowania go. A z drugiej strony tez nie prosze o probki czegos,
czego nie mam zamiaru kupic wczesniej czy pozniej, wiec to chyba uczciwe.
Producenci maja maly wplyw na osoby sprzedajace. A te panie prezentuja takie
myslenie z "dawniejszych" czasow - wazna jestem ja, a nie dobre imie firmy.

Gosia

1. Data: 2003-06-06 07:49:25

Temat: Re: Probki kremow - pytania itp.
Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-06-05 12:23, Użytkownik Lia napisał:

> Z tego co wiem, niema próbek tego kremu.

Ale z tego co ja wiem to jednak są - osobiście dostałam rzekomą próbkę w
aptece w Carrefourze przy Zakopiańskiej w Krakowie.
W ogóle tam mają dużo próbek, więc jak coś wytestuję i mi pasuje to tam
potem kupuję.

> Ja go stosowałam tylko na noc, i było ok.

Też stosuję tylko na noc i bardzo sobie chwalę.
Testowałam (też z tej apteki) SVR Lysanel Active i był za mocny dla mnie
a Effaclar K OK, więc kupiłam Effaclar K.

> Jesli nie masz bardzo wrazliwej cery to raczej nie poczyni spustoszen; ale
> jesli mam cos doradzic - to postawiłabym na krem Vichy jednak. Jest to
> własciwie lekka emulsja, i nadaje sie pod makijaż. Do tego jest
> łagodniejsza zdecydowanie od Effeclaru.

o Vichy Normaderm mowa, tak? hmm, trzeba będzie wypróbować.
Ja mam głównie problemy w drugiej połowie cyklu :-(

--
Pozdrawiam Botwinka
PS. W Krakowie w aptece przy Karmelickiej (blisko Rossmana) zostałam

1. Data: 2003-06-06 16:46:45

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
>Ale w polskich sklepach
> nie do końca. Bo tu człowiek proszący o próbkę traktowany jest jak
> żebrak i natręt. Rozumiem, że dzięki próbkom panie ze sklepów
> kosmetycznych nie muszą wydawać na kremy i perfumy, ale niech to się
> nie odbija na klientach.

To ja pochwalę nasz sklep YR, tam wszystkie próbki wystawione są w
koszyczkach i można sobie samemu brać bez problemu. Ostatnio to się
nawet namęczyłam żeby znaleźć w tym koszyczku Mati Zone tyle było tych
próbek, ale od razu miła pani sama mi znalazła.
A ja jak na razie odbieram przesyłki z próbkami przysyłane przez firmy
do domu, dziękuję wam za ten pomysł z pisaniem do firm.
Mam tego tyle, że teraz to już zupełnie nie będę wiedziała co sobie
kupić.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-06 20:03:47

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Z tego co wiem, niema próbek tego kremu.

Są (tzn. istnieją), ale La Roche Posy nie szasta próbkami tak, jak Vichy i
apteka po prostu może nie mieć próbek akurat tego kremu. La Roche zaopatruje
apteki przede wszsytkim w próbki preparatów promowanych w danym momencie,
ostatnio były to Mela-D, Anthelios XL oraz Toleraine żel do mycia cery
mieszanej (nowość) i wacale nie przysyłają ich dużo.

1. Data: 2003-06-07 00:16:23

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Propozycja - wez jakis swoj pojemniczek i popros, zeby pani do niego
> przelozyla troche ze sklepowego testera. I raczej tonem "prosze mi
> przelozyc..." niz "czy moglaby pani..." ;-) Dziala - nawet w Rossmannie
:-)

UDALO SIE!!!
zrobilam tak jak polecilas:) Podeszlam do pani w sephorze i poprosilam o
tester podkladu. Ona mi jak zwykle ze nei ma. A ja na to: prosze mi w takim
razie przelozyc do pudeleczka na jedno, dwa użycia:))) I dostalam!! w ladnym
malym pudeleczku sephory:))) Wreszcie moge sie wysmarowac:)))
kroofka

Uczulenia - jak to jest z kremami?
Coś kryjącego
polecam