Problem ginekologiczny

1. Data: 2007-07-31 07:21:58

Temat: Problem ginekologiczny
Od: "Agnieszka Fabisiak" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 32 lata i od pewnego czasu mam problem z pękaniem błony śluzowej
przedsionka pochwy podczas próby stosunku. Pęknięcie to powstaje zwykle już
na początku stosunku w różnych miejscach, zawsze od strony krocza w głąb
pochwy, długości od kilku milimetrów do 2 cm, nie krwawiące, wywołuje ból, a
przez kilka dni pieczenie w tej okolicy.
Wcześnie nie miałam takich problemów, a teraz dolegliwość praktycznie
uniemożliwia mi odbywanie stosunków. Byłam u ginekologa, a ten zapisał mi
krem clotrimazolum, ale to nic nie pomaga. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu co
może być tego przyczyną i jak pozbyć się tej dolegliwości

Zrozpaczona Agnieszka

2. Data: 2007-07-31 08:34:05

Temat: Re: Problem ginekologiczny
Od: "Agnieszka Fabisiak" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A pęknięcie to wygląda tak: http://michcio-c.ovh.org/afab/pekniecie.jpg

Agnieszka

3. Data: 2007-07-31 09:30:21

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrozpaczona Agnieszka

trop lekarza byl chyba dobry, grzybica moze dawac takie objawy- moze trzeba
zmienic lek albo bierzesz go za krotko? wroc do lekarza i powiedz mu o
nieskutecznosci zapisanego leku

czesto pekanie sluzowki zwiazane jest takze z niedoborem witamin, pozytywnie
na sluzowke powinno wplynac zazywanie witamin, A, E (mozna kupic w jednej
tabletce jako A+E), kwasu foliowego, B6 i B12 (moze byc jako B Complex)

zakladam, ze poza ta dolegliwoscia jestes zdrowa i nie chorujesz na zadna
chorobe przewlekla? dla swietego spokoju zrob sobie chociaz podstawowe
badanie krwi jezeli dawno tego nie robilas; doraznie byc moze pomoga srodki
nawilzajace?

tomasz

4. Data: 2007-07-31 17:04:12

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Fabisiak" <a...@g...pl> napisał
w wiadomości news:f8mnum$q5u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> krem clotrimazolum, ale to nic nie pomaga. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu co
> może być tego przyczyną i jak pozbyć się tej dolegliwości

idz do dobrego dermatologa a nie do konowala to raz - dwa to nie masz
uplawow ?

5. Data: 2007-07-31 18:57:02

Od: "kropla bezkitu" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Fabisiak" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
napisał w wiadomości news:f8ms5t$f59$1@inews.gazeta.pl...
>A pęknięcie to wygląda tak: http://michcio-c.ovh.org/afab/pekniecie.jpg

Dlaczego z firmowego komputera w banku PKO BP
wysyłasz zdjęcia swojej pizdy do internetu? ładnie to tak??
chyba zamknę moje konto w tym banku, jeżeli pracownicy tak się prowadzą

6. Data: 2007-07-31 20:19:12

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kropla bezkitu" <k...@b...pl>

> [...]

> wysyłasz zdjęcia swojej pizdy do internetu? ładnie to tak??
> chyba zamknę moje konto w tym banku, jeżeli pracownicy tak się prowadzą

A ty dziecię neostrady aafa30.neoplus.adsl.tpnet.pl z Gostynia, bawisz sie w
trolowanie i takiś z siebie dumny -))))
Prawdziwy z Ciebie detektyw.

Cancer

7. Data: 2007-07-31 21:19:54

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kropla bezkitu" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego z firmowego komputera w banku PKO BP
> wysyłasz zdjęcia swojej pizdy do internetu?

twoja mamusia ma taki sam organ. Tez tak do niej mowisz?

>ładnie to tak??
> chyba zamknę moje konto w tym banku, jeżeli pracownicy tak się prowadzą

płciowość wywoluje u ciebie takie emocje? I pewnie u dziewcząt zero powodzenia.

h.

8. Data: 2007-07-31 22:01:24

Od: "ktosiu" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idz do dobrego dermatologa a nie do konowala to raz - dwa to nie masz
> uplawow ?

dermatolog pomoże w takiej sprawie?
a jak są białawe upławy?

9. Data: 2007-08-01 09:42:10

Od: "kropla bezkitu" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kropla bezkitu" <k...@b...pl>

> A ty dziecię neostrady aafa30.neoplus.adsl.tpnet.pl z Gostynia, bawisz
> sie w trolowanie i takiś z siebie dumny -))))
> Prawdziwy z Ciebie detektyw.

W domu można robić co się chce, natomiast z firmowego komputera powinno
się korzystać w sposób odpowiedzialny i do celów służbowych. Teraz wiemy
jak Agnieszka dostała swoją posadę, nic dziwnego, że teraz swędzi i
piecze. Cipa to nie autostrada i nie wytrzymała takiego ruchu

10. Data: 2007-08-01 14:10:59

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pęknięcie to wygląda tak: http://michcio-c.ovh.org/afab/pekniecie.jpg

moze potrzebujesz isc do psychologa jednak.....

iwon(K)a

umieram z niepokoju o meza....
kilkugodzinna wysoka gorączka - zatrucie?
rower a kręgosłup
fałszywa moralnośc lekarzy
Trzustka a kamienie żółciowe