Problem?? pytanie. pompka do CO na powrocie??

następny post »
From: "Szczery" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Problem?? pytanie. pompka do CO na powrocie??
Date: 7 Nov 2006 10:55:16 -0800

Jest tak. Już myślałem ze jest miejsce nad piecem na wstawienie
pompki w obieg ale zonk.
:(
Niestety sama pompkę by się wstawiło na styk, ale potrzebny jest
przecież jeszcze ten zawór zwrotny równolegle do pompki
poprowadzony.
Do tej pory instalacja grawitacyjna się sprawdzała ale bojler
umieszczony niewiele ponad piecem nieco obok niego bardzo wolno się
nagrzewał. Bojler padł.
Teraz przy okazji wymiany bojlera można by odraz pompkę wstawić.
I teraz.
Gdy już przyjedzie pan który się tym zająć miał będzie i
stwierdzi ze można pompkę na powrocie zakładać to wierzyć mu czy
koleś chce zarobić.
miejsce jest dosłownie obok pieca na pionowej rurze powrotu. odcinek
około 70cm.

co tym sądzicie??

Niestety nie mam jak fotki pieca z gąszczem rur wokół zrobić.