Problemy z snem

1. Data: 2000-03-09 20:55:11

Temat: Problemy z snem
Od: "Dariusz Smus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co robić by spokojnie spać ??
Jeżeli od 2 lat śnią się koszmary i sen męczy a nie daje odpoczynku
Robiłem wszystko leczyłem się Lerivonem 30 mg
Seronilem
Prozakiem
Estazolam 2 mg
Naturest 66 mg
Piłem zioła księży w Łodzi aż do stanu bólu żołądka.
Byłem u energoterapełtki, przeszedłem hipnozę, modliłem się, wziołem urlop
itd I NIC !!
Przyznaje, że problemy osobiste i stres powodują powstawanie koszmarów
sennych ale ja staram się nie udręczać tym ciągle, by nie zwariować.
Jednak w dzień można zająć się czymś innym lecz w nocy nie mam nad tym
kontroli i jestem tak zmęczony, że sama myśl o spaniu napawa mnie
obrzydzeniem bo sen zamiast przynieść odpoczynek daje większe zmęczenie.
Co robić, kto może mi pomóc ???

a...@p...onet.pl

.

--