krzywa cukru u diabetykow

1. Data: 2000-03-09 20:46:43

Temat: krzywa cukru u diabetykow
Od: a...@a...com (Andkomor) szukaj wiadomości tego autora

Witam. W www.labmed.com.pl u dziale co nowego dla lekarzy podany jest test
kwalifikujacy pacjeta na cukrzyce 2-go typu wg Europejskiej Komisji Zdrowia.
Sa tam podane miedzy innymi poziomy cukru na czczo i po 2-godzinach . Nie
podano jaki poziom powinien byc po godzinie. Sam mam cukrzyce 2-go rodzaju i
sprawa ta mnie interesuje. Pytalem kilku lekarzy i kazdy dawal mi inna
odpowiedz.
Jedni, ze poziom cukru nie powiniem nigdy przekraczac 140 jednostek bo powyzej
tego nastepuje uszkadzanie watroby. Inni , ze kontroluje sie na czczo ipo
dwoch godzinach bo zrozumniale jest podwyzszenie czasowe po godzinie.

Z mojego doswiadczenia utrzymanie poziomu cukru po godzinie od spozycia pokarmu
jest trudne . Mozna co prawda osiagnac to wieksza dawka lekow ale potem szybko
spada poziom uru ponizej poziomu 80 jednostek. Wymaga to bardzo czestego
spozywania posilkow. Ja mam posilki co 2 i pol godziny ale po godzinie poziom
cukru osiaga 160 do 185 jednostek aby po dwoch godzinach spasc do ok. 120 a po
nastepnej pol godzinie do poziomu wyjsciowego na czczco tj ok 110 115
jednostek.

Byc moze mozna obnizyc poziom szczytowy poprzez zmiane diety , wtedy rozklad
pokarmu wydluza sie w czasie.

Czy ktos z kolegow grupowiczow moglby wyrazic swoj poglad na ta sprawe lub
wskazac miejsce w internecie gdzie moglbym to przeczytac.

pozdrawiam,
Andzrej

2. Data: 2000-03-10 09:10:50

Temat: Re: krzywa cukru u diabetykow
Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Andkomor <a...@a...com> wrote in message

> [...]
a po
> nastepnej pol godzinie do poziomu wyjsciowego na czczco tj ok 110 115

A dlaczego jesz cukier skoro twoj organizm ma deficyt insuliny?
Nie lepiej poprostu zmienić sposób zasilania organizmu?
Wystarczy jesc dziennie ok 50 g cukru dziennie najlepiej w postaci skrobii a
całą resztę energii czerpać z tłuszczów zwierzęcych?
Wtedy ta ilość insuliny którą trzustka produkuje wystarczy i nie bedziesz
miał problemów z cukrzycą.
Pomyśl o tym.
Jeśli jesteś z Warszawy to zapraszam cię na spotkanie z optymalnymi, dowiesz
sie ze nie musisz juz cierpieć z powodu cukrzycy.
Jacek

http://friko2.onet.pl/szc/ikoiko/

3. Data: 2000-03-10 10:21:54

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

>Jeśli jesteś z Warszawy to zapraszam cię na spotkanie z optymalnymi,
dowiesz
>sie ze nie musisz juz cierpieć z powodu cukrzycy.

Spóbuj. Nic to nie kosztuje. I zapewniam, że nie są to żadne czary mary,
bioenergioterapie, wahadełka ... i złudne nadzieje.
Jacenty

4. Data: 2000-03-10 15:30:03

Od: a...@a...com (Andkomor) szukaj wiadomości tego autora

>Je?li jeste? z Warszawy to zapraszam ci? na spotkanie z optymalnymi, dowiesz
>sie ze nie musisz juz cierpieae z powodu cukrzycy.
>Jacek

Czy mozesz mi podac adres spotan "optymalnych" lub telefon do nich i kiedy sie
spotykaja?

5. Data: 2000-03-10 18:54:35

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestesmy w trakcie rejestrowania oddzialu Optymalnych w Wawie.
W kwietniu powinno odbyc sie pierwsze spotkanie.
Mamy nadzieje ze poza wymiana doswiadczen z dluzej stosujacymi ten model
zywienia bedziemy goscic lekarzy optymalnych.
Jacek
PS poinformuje na tej liscie o spotkaniu z odpowiednim wyprzedzeniem

> Czy mozesz mi podac adres spotan "optymalnych" lub telefon do nich i kiedy
sie
> spotykaja?

Torbiel jajnika
egzamin UNSMLE
REGISTRATION IS RUNNING: Workshop Questions of Safety and Performance of Ultrasound in Medicine, Bonn, 10.April-12.April 2000
Re: Bol pochwy
Owsica