Pytanie do lekarza (kardiologa lub internisty)

1. Data: 2000-03-09 22:01:35

Temat: Pytanie do lekarza (kardiologa lub internisty)
Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biore isoptin 40mg 3x dziennie.
Mam problemy ze snem. Przy zasypianiu budzi mnie bezdech i uczucie
przerazenia, lek przed smiercia. Czy jest to objawy nerwicy czy tez powazny
niedobor magnezu i b12?
Prosze o odpowiedz

2. Data: 2000-03-14 11:59:27

Temat: Odp: Pytanie do lekarza (kardiologa lub internisty)
Od: "Elżbieta Matuszewska" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nycpd <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bVx4.6588$S...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-03-21 10:29:49

Temat: Re: Pytanie do lekarza (kardiologa lub internisty)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problemy z snem
krzywa cukru u diabetykow
Torbiel jajnika
egzamin UNSMLE
REGISTRATION IS RUNNING: Workshop Questions of Safety and Performance of Ultrasound in Medicine, Bonn, 10.April-12.April 2000