Program do projektowania domu

1. Data: 2014-07-02 11:18:41

Temat: Program do projektowania domu
Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś z Was zna jakiś prosty i darmowy program do projektowania
domów/mieszkań? Jakiś taki uproszczony Autocad, który pozwoli w łatwy
sposób (bez studiowania grubych książek) narysować plan domu i
poprzesuwać w nim trochę mebli i ścian, żeby to zwizualizować na ekranie.
Płatnych nie brakuje, ale nie będę dawał $1000 za jednorazowe użycie na
potrzeby własnego, małego mieszkania.
Może ktoś kojarzy?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

2. Data: 2014-07-02 12:30:37

Temat: Re: Program do projektowania domu
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-02 11:18, GAD Zombie pisze:
> [...]
> poprzesuwać w nim trochę mebli i ścian, żeby to zwizualizować na ekranie.
> Płatnych nie brakuje, ale nie będę dawał $1000 za jednorazowe użycie na

Google sketchup? Do zastosowań domowych darmowy.

3. Data: 2014-07-02 13:41:31

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02.07.2014 11:18, GAD Zombie wrote:
> [...]
> poprzesuwać w nim trochę mebli i ścian, żeby to zwizualizować na ekranie.
> Płatnych nie brakuje, ale nie będę dawał $1000 za jednorazowe użycie na

SweetHome3D

4. Data: 2014-07-03 11:31:31

Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-02 13:41, tomekp pisze:

> SweetHome3D

Dzięki Wam za obie odpowiedzi :)
SweetHome3D na screenach prezentuje się idealnie, ale SketchUp też się
przyda.

5. Data: 2014-07-07 23:44:37

Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w nim trochę mebli i ścian, żeby to zwizualizować na ekranie.
> Płatnych nie brakuje, ale nie będę dawał $1000 za jednorazowe użycie na

to ja polece draftsight
darmowy i zgodny w 100% z CAD

Andrzej
www.hana.com.pl
www.osiedlekaskada.pl

6. Data: 2014-07-08 11:18:23

Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-07 23:44, HANA pisze:
> Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości
>>
> to ja polece draftsight
> darmowy i zgodny w 100% z CAD

Dzięki. Sprawdziłem go, ale w wersji darmowej działa tylko w dwóch
wymiarach, co zupełnie mi się nie przyda w wizualizacji mieszkania, bo
nie zobaczę nic poza rzutem z góry. Jednak nie ma nic lepszego, jak
obejrzenie wyników na ekranie w trzech wymiarach, prawie jak na
zdjęciu/filmie.
SweetHome 3D sprawdził się w 100%. Ma kilka niedoskonałości, które mnie
denerwują, ale jak się przyzwyczai, to jest genialny.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/
http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/
http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Re: Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes men's women's wholesale www.TopWholesaler168.com
Zabezpieczenie posadzki balkonu
Zgubiony/ukradziony? akt notarialny
Nowa droga
Piec dwufunkcyjny - naprawiać? wymieniać?