Program do projektowania mebli

1. Data: 2005-07-01 09:58:31

Temat: Program do projektowania mebli
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Chciałbym zaprojektować sobie biurko, takie trochę
wieksze, z nadstawką itp. Czy jest jakis program,
który do tego służy? Najlepiej darmowy, ale może też
być jakaś wersja 30-dniowa.
Co by mnie interesowało: żeby można było każdy element
(półki, ścianki) zrobić oddzielnie, a potem poskładac
do kupy. Ale żeby potem dało się wszystkie elementy
przejrzeć, z wymiarami, kierunkiem słojów itp
Przydałaby się tez jakaś w miarę ładna renderowana
wizualizacja. No i nie wiem co jeszcze chcieć od takiego
programu...

Jest w ogóle coś takiego? Korzystaliście?

Konstrukcję planuję raczej prostą: bez szuflad, nóżek
itp. Wszystko oparte na płycie. Jedyne ruchome elementy
to drzwiczki.

Pozdrawiam
Miroo