problem ze zmywarką Indesit IDL42

1. Data: 2005-07-01 09:04:45

Temat: problem ze zmywarką Indesit IDL42
Od: noob <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem ze zmywarką Indesit IDL 42,
zmywarka krzyczy pomocy, zapalając drugie zielone światełko licząc od lewej
strony (pod programem 6 h)
oczywiście w instrukcji jest napisane - "skontaktuj się z serwisem"
ma ktoś pomysł o co tu chodzi ?

acha dodam ze podejście informatyczne nie pomaga (reset oraz włącz/wyłącz)
pozdrawiam
Bartosz

2. Data: 2005-07-01 12:05:32

Temat: Re: problem ze zmywarką Indesit IDL42
Od: noob <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jul 2005 11:04:45 +0200, noob napisał(a):

> [...]
> ma ktoś pomysł o co tu chodzi ?
>
> acha dodam ze podejście informatyczne nie pomaga (reset oraz włącz/wyłącz)

Errata, teraz się już świecą dwa światełka, pierwsze i drugie licząc od
lewej strony (pod programami 3h i 6h)

ona mi chce na pewno coś powiedzieć - ale co ?;)

pozdrawiam
Bartosz

3. Data: 2005-07-01 16:23:54

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze woda dostała się na spód obudowy i zadziałało zabezpieczenie przed
zalaniem.

4. Data: 2005-07-04 17:50:22

Od: noob <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jul 2005 16:23:54 +0000 (UTC), zayzayer napisał(a):

> Moze woda dostała się na spód obudowy i zadziałało zabezpieczenie przed
> zalaniem.

niestety nie zauważyłem,
dzisiaj zadzwoniłem na gorącą linie do indesitu i prawdę mówiąc szczęka mi
opadła, po krótkiej rozmowie umówiłem sie na wizytę instalatora - w
dogodnym dla mnie terminie - normalnie szok,
dawno już tak się nie zaskoczyłem.
Front office jest nie zły, ;) w środę powiem Wam jak wyglądała naprawa

nawiasem mówiąc jak to człowiek się uzależnia od takich "ulepszaczy" życia
;)

pozdrawiam
Bartosz

5. Data: 2005-07-06 08:55:24

Od: "drzeju" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 1 Jul 2005 16:23:54 +0000 (UTC), zayzayer napisał(a):
> Cześć!
Przechodziłrem to w ub. tyg.
Objawy:zmywarka przyjmuje zadany program, po zamknięciu drzwiczek i
kilkudziesięciu sek. piknięcie i dalej nic się nie dzieje. Palą się dwie lewe
diody, jest woda na dnie zmywarki.
Przyczyna: zablokowana pompa odprowadzająca wodę(zmywarka startuje z wodą po
poprzednim myciu, zauważa to i się blokuje)
Rozwiązanie problemu:
1.na gwaracji-dzwonimy
2.po gwarancji
a.dla nie technicznych-patrz p.1
b. dla technicznych; wysuwamy odrobinkę zmywareczkę i odchylamy do tyłu w celu
dojścia do spodu;pod dnem zm. od tylnej ścianki po prawej stronie znajduje sie
zbuntowana pompka(czarna), rozbieramy ją(b. proste-kilka elementów) i wyjmujemy
smieci.
zadziałała od razu
Powaodzenia

Drzeju

6. Data: 2005-07-06 13:52:29

Od: noob <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 Jul 2005 10:55:24 +0200, drzeju napisał(a):

> [...]
> zbuntowana pompka(czarna), rozbieramy ją(b. proste-kilka elementów) i wyjmujemy

dzięki Drzeju, jeszcze jest na gwarancji, więc daruje sobie ze względu na
ew ryzyko jej utraty, (ale posta zachowam na następną, pogwarancyjną raze)

nawiasem mówiąc Indesit złapał dzisiaj minusa,
w godzinie kiedy miał przyjść koleś do zmywarki zadzwoniła babka że kolo
nie przyjdzie, że ciężko, że sezon urlopowy, że zupa za słona itd. i
przesunęła na piątek. wiec za 2 dni powiem co i jak.
pozdrawiam B.

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0527-0, 2005-07-04
Przetestowano na: 2005-07-06 15:52:30

Naprawa pralek Warszawa
dom w okolicy DC
[WAW] Sprzedam szlifierkę Skil i opalarkę Steinel
Pranie w W5 - ktoś prał?
Obudowa balkonu