Projekt ogrodu

101. Data: 2004-06-06 21:06:09

Temat: Re: Projekt ogrodu - długie
Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie pozostanę przy swojej opinii - przedkładam
> utylitarność tak, jak ją rozumiem nad niesprawdzone jeszcze ekstrawaganckie
> moim zdaniem rozwiązania. Za 20 lat okaże się, że projekt był dobry, czy też
> nie. I ile kosztował w eksploatacji:-))))))

Nie przesadzajmy z tą nowością
Wiszące Ogrody Semiramidy były właśnie ogrodami na dachach...;)

Rozumiem, że wniosek taki, że
> dobry projektant ogrodów może być zatrudniony tylko przez elity finansowe
> jest przez Ciebie akceptowany? Miejmy więc nadzieję, że tych elit będzie
> przybywać;-)

Niekoniecznie - mi ( a także mojemu wspólnikowi) zdaża sie robic jakiś temat
niemal za darmo - jeżeli jest ciekawy problem, gdy projekt sprawi mi
przyjemność albo gdy klient ( a jeszcze lepiej klientka ) jest sympatyczny...;)

> Pozdrawiam, Basia.

Pozdrawiam
Jack

102. Data: 2004-06-06 21:22:36

Temat: Re: Projekt ogrodu
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

103. Data: 2004-06-06 21:22:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

104. Data: 2004-06-06 22:03:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> hehe
> myslisz
> ze na mnie juz pora

Ja tam nic nie myślę:-)
Bo cokolwiek nie napiszę i tak Ci sie skojarzy z jednym.
Zawsze masz owłosione myśli;-)

Pozdrawiam
Marta

105. Data: 2004-06-06 22:53:39

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę. Ulżyj sobie. Może choć to Cię trochę uspokoi...?
>
> Pozdrawiam
> Piotr
> (dawniej Ewa)

Po co?
Sprowadź swoje kompleksy do trawiennego poziomu.
Coś Tobie strasznie w życiu nie wyszło. Nie zazdroszczę

Miłego poniedziałku. Udanego tygodnia.

Pozdrawiam
skryba

106. Data: 2004-06-06 23:32:58

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jack" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> To po co zakładać ogród na dachu, skoro są ograniczenia techniczne? Cena
> wykonania...tu sam wiesz najlepiej - ile razy była wyższa od ogrodu o tej
> samej powierzchni budowanego na ziemi? Dla mnie to trochę tak, jak z tą
> radomską palmą. No i pozostaje kwestia konserwacji - ogólnie polska pięta
> achillesowa. Ale to przykład jednostkowy, a moja krytyka jest niewątpliwie
> bardzo subiektywna - generalnie nie znoszę niepraktycznych i drogich w
> utrzymaniu dziwolągów.

Swego czasu zmuszony byłem zastąpić 70m2 ogrodu prostopadłościanem
garażu. Garaż usytuowany jest ca 15m od domu, a jego dach na rzędnej
wysokościowej posadzki parteru i tarasu. Stojąc/siedząc na tarasie siłą
rzeczy spoglądam na dach garażu. Jest kolorowy kolorami roślin nań
rosnących.
Oddałem naturze 70m2 żywej zieleni, 70m2 roślin absorbuje
na moim -Twoim Śląsku chociażby tylko CO2.

To jest moja odpowiedź na Twoje pytanie - po co zakładać ogród
na dachu.
Palma radomska powiadasz? Niepraktyczny dziwoląg?

Pozdrowienia,
Jan_jr

Dach garażu zazieleniłem

107. Data: 2004-06-06 23:47:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Czerwony w kropki to muchomor czerwony (Amanita muscaria) a
> ten zielony w kropki to muchomor cytrynowy (Amanita citrina). :-)

Ale cytrynowy i zielony to rozne kolory?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

108. Data: 2004-06-07 00:06:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote

W jednym poscie:
> Ech Tadziu, przecież niedawno Ci Ewa tłumaczyła.
> Omszona to s.nemorosa a lekarska to s.officinalis.

W drugim poscie:
> Bo cokolwiek nie napiszę i tak Ci sie skojarzy z jednym.
> Zawsze masz owłosione myśli;-)

Czyli po prostu Smal nemorosa.

A tak naprawde, to wszyscy panowie maja owlosione mysli.
Panie zreszta tez, tylko sie lepiej maskuja.

Pozdrowienia,
Michal

109. Data: 2004-06-07 06:25:20

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g2Owc.42914$DG4.22211@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Ale cytrynowy i zielony to rozne kolory?

Hejka. Widocznie artysta widzi barwy w ten właśnie sposób. :-)
Zrobiłbym zdjęcie i wysłał, ale każdą korespondencję do Ciebie mi
odrzuca. :-(
Pozdrawiam publicznie Ja...cki

110. Data: 2004-06-07 07:09:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora