Promocja Polski

1. Data: 2018-11-12 12:24:53

Temat: Promocja Polski
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.theguardian.com/world/2018/nov/11/heros-
welcome-janusz-walus-apartheid-hitman-chris-hani-pol
and

https://oko.press/swiatowa-prasa-o-polsce-jednym-glo
sem-rzadzacy-reka-w-reke-z-faszystami/

" Nawet w powściągliwym "Politico" ONR, z którym dogadał się prezydent,
został uznany za organizację faszystowską."

",,polscy żołnierze stali ramię w ramię z członkami ONR, spadkobiercami
przedwojennego faszystowskiego ruchu"."

",,New York Times" pisze, że po raz pierwszy marsz został zorganizowany
wspólnie przez władze i organizacje nacjonalistyczne. Amerykański
dziennik podkreśla, że choć na marszu najwięcej jest flag
biało-czerwonych, są również flagi ONR z symbolem falangi i flagi Forza
Nuova, włoskiej grupy, której lider sam nazywa się faszystą."

",,Trudno zrozumieć, jak w kraju, gdzie naziści zamordowali sześć
milionów ludzi, można było pozwolić demonstrować zwolennikom
Mussoliniego, który był sojusznikiem Hitlera" - pisze,,Dagens Nyheter" "

"Portal CNN pisze, że ,,grupy ultranacjonalistów i faszystów zakłóciły
Marsz Niepodległości". ,,Niektórzy z uczestników nosili maski i machali
biało-czerwonymi flagami, krzycząc: >>Śmierć wrogom ojczyzny<< oraz

I tyle zostało z obchodów święta niepodległości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-11-16 12:58:41

Temat: Re: Promocja Polski
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.11.18 um 12:24 schrieb Kviat:
> [...]
> biało-czerwonymi flagami, krzycząc: >>Śmierć wrogom ojczyzny<< oraz
>
> I tyle zostało z obchodów święta niepodległości.

Kolego, czytasz niesluszne media. Do tego towarzystwa przemawiaja chyba
lepiej bratnie slowianskie? A taki np. Sputnik nadaje, ze przez Warszawe
przemaszerowalo 250.000 nacjonalistow!

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2018-11-16 20:26:07

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> https://www.theguardian.com/world/2018/nov/11/heros-
welcome-janusz-walus-apartheid-hitman-chris-hani-pol
> [...]

Kogo to obchodzi? Toż to kółko wzajemnego lizania się po jajkach.

http://makowskimarcin.pl/slynne-echa-zza-granicy-to-
w-wiekszosci-teksty-polskich-dziennikarzy-dlaczego-d
ajemy-sie-nabrac/

Przeca nawet twój mentor Lis mówił że to jedna wielka ściema:

"Nie tylko Fakty" (wyd. Rosner i Wspólnicy, 2004) Tomasz Lis opisał mechanizm
powstawania "ech z zagranicy". Jako polski korespondent w USA otrzymywał on telefon z
Warszawy z zamówieniem przedstawienia reakcji amerykańskiej prasy na np. polską aferę
z pedofilem. Lis nie mógł uwierzyć własnym uszom, że ktoś w Polsce naprawdę myśli iż
New York Times interesuje się takimi sprawami, gdzieś w odległym i mało istotnym, z
ich punktu widzenia, kraju, cyt. "każdy korespondent wie, jak bardzo syzyfowe jest
przekonanie kolegów (..), że guzik kogokolwiek w Ameryce obchodzi to co jest dla nich
najważniejszą sprawą na świecie". Następnie Lis zrezygnowany przyznaje, iż czasem
nacisk na "echa" był tak duży, że musiał "wziąć się do roboty i podjąć najczęściej
karkołomne zadanie zebrania z nędznych okruchów agencyjnych doniesień z
nadwiślańskiego kraju czegoś, co mogło sprawiać wrażenie "ech polskich wydarzeń"".
https://www.deon.pl/wiadomosci/komentarze-opinie/art
,722,co-mowi-o-polsce-swiat-kulisy-manipulacji.html

Kogo Kviecie znów chcesz zrobić w chu? Nie ma tu takich.

4. Data: 2018-11-16 22:04:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
> zebrania z nędznych okruchów agencyjnych doniesień z nadwiślańskiego
> kraju czegoś, co mogło sprawiać wrażenie "ech polskich wydarzeń"".

LOL

> https://www.deon.pl/wiadomosci/komentarze-opinie/art
,722,co-mowi-o-polsce-swiat-kulisy-manipulacji.html

> Kogo Kviecie znów chcesz zrobić w chu? Nie ma tu takich.

Sam się robi.

--
XL

5. Data: 2018-11-17 12:01:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-16 o 20:26, b...@g...com pisze:
welcome-janusz-walus-apartheid-hitman-chris-hani-pol
and

sem-rzadzacy-reka-w-reke-z-faszystami/

> Przeca nawet twój mentor Lis

Fuj. Zaleciało ikselką.

> Kogo Kviecie znów chcesz zrobić w chu? Nie ma tu takich.

Pislam cały czas robi was w chu i na grubą kasę. I jakoś nie narzekasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-11-17 13:17:29

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 listopada 2018 12:01:33 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
welcome-janusz-walus-apartheid-hitman-chris-hani-pol
and

sem-rzadzacy-reka-w-reke-z-faszystami/

> Fuj. Zaleciało ikselką.

Tomasz Lis opisał, że "echa z zagranicy" powstawały przeważnie w Warszawie na
komputerach kolegów polskich dziennikarzy. Już ponad dekadę temu był to spaczony
obraz Polski, z uwagi na relację bardzo subiektywną, zbieżną z tym co pisała polska
prasa, która następnie przedstawiała opinie swoich przyjaciół lub własnych redaktorów
jako "wyważony i obiektywny głos z Zachodu, który jest dokładnie taki sam jak w
naszej gazecie, zatem jak widzicie drodzy czytelnicy, mamy rację i poparcie
zagranicą". Ta metoda została dziś udoskonalona, dziś to nasi rodacy sami piszą
teksty do angielskich, niemieckich, amerykańskich czy francuskich gazet, które
następnie w Polsce są przedstawiane jako "opinie ze świata".

7. Data: 2018-11-17 15:16:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-17 o 13:17, b...@g...com pisze:
welcome-janusz-walus-apartheid-hitman-chris-hani-pol
and

sem-rzadzacy-reka-w-reke-z-faszystami/

> Tomasz Lis opisał,

I czego nie zrozumiałeś?