Unijne brukowce dostały sraczki ?

1. Data: 2018-11-12 12:47:36

Temat: Unijne brukowce dostały sraczki ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na temat Marszu Niepodległości.
Teraz dokładnie widać, kto szkodzi Polsce - czas pogonić te wszystkie
lewackie hrabinie i inny lewacki śmieć.

--
XL

2. Data: 2018-11-12 13:42:33

Temat: Re: Unijne brukowce dostały sraczki ?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-12 o 12:47, XL pisze:
> Na temat Marszu Niepodległości.
> Teraz dokładnie widać, kto szkodzi Polsce - czas pogonić te wszystkie

faszystowskie organizacje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-11-12 15:27:07

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.11.18 um 13:42 schrieb Kviat:

> faszystowskie organizacje.

Napisalem niedawno, ze te filmy i zdjecia to na pewno Niemcy i kodowcy
lub inni zmanipulowali, a moze nawet gdzies w studiach zrobili? ;-) Bo
wszystko bylo OK i tylko jacys prowokatorzy moze cos przesadzili. ;-)

PS. Czytalem wlasnie, ze "noc krysztalowa" swietowali w Magdeburgu
neofaszysci, wiec chyba zdjecia stamtad uzyto do artykulow i reportazy o
Polsce? :-)

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2018-11-12 19:27:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Na temat Marszu Niepodległości.
> Teraz dokładnie widać, kto szkodzi Polsce - czas pogonić te wszystkie
> lewackie hrabinie i inny lewacki śmieć.

Kupa śmiechu w tych wypocinach - ,,prezydent Polski pod rękę z faszystami" -
brukowce mają odlot do piątej potęgi. Bardzo dobrze, niech piszą jak
najwięcej, najlepiej że w Polsce jest 35 000 000 faszystuffff, wliczając w
to noworodki na oddziałach położniczych, niemowlęta i małe dzieci, te co
były z rodzicami na Marszu ???

--
XL

5. Data: 2018-11-12 20:03:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Na temat Marszu Niepodległości.
> Teraz dokładnie widać, kto szkodzi Polsce - czas pogonić te wszystkie
> lewackie hrabinie i inny lewacki śmieć.

Kolejny raz uczestnicy Marszu Niepodległości są obrażani w zachodnich
brukowcach, gdzie są nazywani ,,faszystami". Czas podjąć kroki prawne. To
sugestia dla Stowarzyszenia Marsz Niepodległości - podejmijcie działania,
aby zjednoczyć wszystkich uczestników Marszu w pozwach zbiorowych wobec
tych szmatławców!

--
XL

6. Data: 2018-11-12 22:47:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-12 o 19:27, XL pisze:

> Kupa śmiechu w tych wypocinach - ,,prezydent Polski pod rękę z faszystami" -

Bo tak jest.

> brukowce mają odlot do piątej potęgi.

Odlot to mają "narodowcy"

> [...]
> to noworodki na oddziałach położniczych, niemowlęta i małe dzieci, te co

Właśnie. To jest ten odlot.
Grupce faszystów wydaje się, że w Polsce sami faszyści mieszkają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-11-12 22:50:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-12 o 20:03, XL pisze:

> Kolejny raz uczestnicy Marszu Niepodległości są obrażani w zachodnich
> brukowcach, gdzie są nazywani ,,faszystami".

Bredzisz.
Nie uczestnicy marszu są obrażani, tylko faszyści.
I nie są obrażani, tylko nazwani po imieniu. Wstydzą się swoich
poglądów, że czują się obrażani?

> Czas podjąć kroki prawne. To
> sugestia dla Stowarzyszenia Marsz Niepodległości - podejmijcie działania,
> aby zjednoczyć wszystkich uczestników Marszu w pozwach zbiorowych wobec
> tych szmatławców!

Masz rację. Czas podjąć kroki prawne i zamknąć faszystów w więzieniach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-11-14 15:18:34

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> faszystowskie organizacje.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jesli dobrze rozumiem przedmowczynie, to wszystkie pisma na Zachodzie
staly sie brukowcami, bo niedobrze pisza o marszach w Polsce? Niemiecki
powazny dziennik "Bild", w ktorym prezes tudziez PAD dali glosu (a moze
to byl "Welt", nie chce mi sie sprawdzac) tez chyba nic dobrego nie
pisza? Tylko poczekac az im nad Wisla odbiora debit komunikacyjny?
Nawet o zgrozo sprzyjajace dobrym zmianon w Polsce takie potegi medialne
jak Sputnik oraz RT tez jakos staly sie narzedziami w brudnych rekach
Merkel, Macrona i Tuska:

>"Za biala i katolicka Polske" - 250.000 nacjonalistow maszeruje w
Warszawie<

https://deutsch.rt.com/europa/79195-polnischer-natio
nalfeiertag-250000-nationalisten-marschieren/

>Na tym drugim marszu, Młodzieży Wszechpolskiej, ONR i innych
prawicowych środowisk jak zwykle krzyczano hasła: ,,Bóg, honor i
ojczyzna" czy tez ,,raz sierpem, raz młotem czerwona hołotę". Jak
zauważyłem, te hasła wznoszono na jednym i drugim marszu. Ale także tym
razem na marszu środowisk skrajnie prawicowych krzyczano również -- ,,PiS,
PO, jedno zło!"<

https://pl.sputniknews.com/polska/201811129173858-10
0-lecie-niepodleglosci-polski-marsz-obchody-wideo-sp
utnik/

Mam nadzieje, ze rosyjski ambasador zostal juz wezwany do MSZ?
A XL-ce zycze dalszych owocnych studiow starych rocznikow "Trybuny ludu"
i "Notatnika agitatora". Mozna sie z nich sporo nauczyc, choc nalezy
uwazac i zabezpieczac pluca maseczka przeciwpylowa.

Wodan akbar!
--

Promocja Polski
Flaga UE spalona na Marszu!