Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!oeiizk.waw.pl!not-for-
mail
From: "Dariusz Fabicki" <f...@o...waw.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja,pl.soc.edukacja.szkola,sbs
Subject: Propozycje aplikacji do Office2007 (3)
Date: Mon, 27 Nov 2006 08:22:46 +0100
Organization: Osrodek Edukacji Infomatycznej i Zastosowan Komputerow
Lines: 37
Message-ID: <eke3im$1n9$1@jack.oeiizk.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: 148.81.26.9
X-Trace: jack.oeiizk.waw.pl 1164611991 1769 148.81.26.9 (27 Nov 2006 07:19:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@j...oeiizk.waw.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Nov 2006 07:19:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:25433 pl.soc.edukacja.szkola:50349
Ukryj nagłówki
====================================================
Ponowne ogłoszenie wiadomości z:
27 października 2006 17:49
06 listopada 2006 11:29
====================================================
Drodzy Nauczyciele,
firma Microsoft wraz z premierą pakietu Office2007 będzie chciała utworzyć i
dołączyć do niego aplikacje przydatne do pracy w szkole, zarówno
administracyjnej jak i dydaktycznej.
Ponieważ to Wy najlepiej orientujecie się, jakiego typu aplikacje i szablony
są wam potrzebne na co dzień (zarówno w pracy administracyjnej jak i
dydaktycznej), proszę wpisujcie pod tym listem swoje propozycje.
Propozycje z tego wątku, będą przyjmowane do 30 listopada 2006. Po tym
czasie zostanie utworzona strona rankingowa, gdzie będzie można oddać głos
na najbardziej przydatne aplikacje i wygrać ciekawą nagrodę.
Z poważaniem
Dariusz Fabicki
https://mvp.support.microsoft.com/profile=BE59620C-B
446-4B58-9FF9-5DBEB2550BCF
----------------------------------------------------
--------------------------------
---------------------
Propozycja (Temat):
---------------------
Propozycja (Opis):
----------------------------------------------------
--------------------------------
|