Prosba

1. Data: 2000-02-10 16:48:08

Temat: Prosba
Od: "Irek" <i...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie Witam
Bardzo prosze o przepis na potrawe wykwintna, elegancko wygladajaca, zarazem
ekonomiczna i szybka w przygotowaniu.
Jezeli ktos z Szanownych Grupowiczow moze mi pomoc to bardzo Dziekuje.

Irek.

http://irek.tcz.pnet.pl
email: i...@t...dtvk.tpnet.pl

1. Data: 2000-02-10 21:21:05

Temat: Re: Prosba/Obiad Czwartkowy
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Irek wrote:

> [...]
> ekonomiczna i szybka w przygotowaniu.
> Jezeli ktos z Szanownych Grupowiczow moze mi pomoc to bardzo Dziekuje.

POTRAWA wykwintna, elegancko wygladajaca, zarazem
ekonomiczna i szybka w przygotowaniu
Czerwona papryka
Czerwona (niebieska) kapusta
Kolendra (swieza)
Mieso (o tym dalej)
Pokruszony bleu ser
Podpalone pokrojone migdaly

Marynata
2 lyzki sosu sojowego
2 lyzki wody
1 lyzeczka cukru
1 lyzka octu ryzowego, winnego lub z ogorkow
1 zabek czosnku

Mieso (do wyboru)
Krewetki
Piersi kurze
Kostki filetu rybnego
Mieso kraba

Przyprawy
pieprz
ocet winny

Sos
1 owoc mango, posiekany w drobna kostke
1 cebula, tez posiekana
1 lyzka soku z cytryny
szczypta soli
pare kropel ostrego oleju, do smaku
Wymieszac, odstawic na conajmniej godzine.

Ugotowany goracy ryz
Danie to podaje sie na duzym, plaskim okraglym polmisku, zeby kazdy mogl sobie
nalozyc na swoj talez, z dowolna iloscia bialego ryzu.
Papryke i kapuste kroi sie w drobne paski. kolendre szatkuje sie jak
pietruszke. Mieso marynuje sie i smazy krotko przed podaniem szybka metoda albo
na grillu.
Na spod polmiska rowno ulozyc pokrojona czerwona papryke. Mozna promieniscie,
albo artystycznie. Papryke posypuje sie kolendra, skrapia sokiem z cytryny ,
sola i pieprzem. Na to idzie warstwa usmazonego miesa pokrojonego w kawalki
albo w paski. Na to warstwa czerwonej kapusty przelanej wrzatkiem w sicie,
doprawionej tak samo, jak warstwa papryki, sokiem z cytryny , sola i pieprzem.
Wszystko to posypane serem i migdalami. mozna udawac, ze to taka elegancka
pizza. Ser moze byc kozi zamiast bleu.
Magdalena

1. Data: 2000-02-11 07:08:10

Od: i...@s...com.pl (Kontakt) szukaj wiadomości tego autora

Do Magdaleny Bassett
Serdecznie dziekuje za przepis. Dzisiaj po pracy zabieram sie do pracy.
Irek
http://irek.tcz.pnet.pl
email: i...@t...dtvk.tpnet.pl

--