Prośba...

171. Data: 2012-09-28 08:29:36

Temat: Re: Prośba...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 18:00, Stalker pisze:
> No i masz. Miałem odfajkować w poprzednim mailu i zapomniałem :-) To
> odfajkuję w tym...

No i tak - chcąc nie chcąc - Stalker staje się stalkerem. ;)

Ewa

172. Data: 2012-09-28 08:32:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 23:31, Ikselka pisze:
> [...]
> czyjejkolwiek złośliwości aby utrudnić życie, ale jest konieczne dla
> danego PROGRAMU, aby mógł pobrać z niego wartość (tu: adres email) i
> utworzyć wiadomość od razu prawidłowo skierowaną. Jako ze program nie
> myśli - i nie zagląda, co tam jest wpisane gdzie indziej i czy aby
> użytkownik sobie życzy na pewno tego adresu. Program ma mieć ten adres
> wpisany w OKREŚLONYM miejscu, gotowy do pobrania w razie konieczności.
> Mam nadzieję, że nie nazbyt skomplikowanie tłumaczę. Tak więc nie mam
> zamiaru sobie likwidować tego ustawienia.

A to już nie wystarczy wcisnąć "odpowiedz nadawcy"?
Świat na głowie staje. ;-D

Ewa

173. Data: 2012-09-28 08:34:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 08:38, Bbjk pisze:

> W gimnazjumie młódź szybko chwyta.

No właśnie było o tym na psd, że niektórzy po 40. mają kłopoty.

Ewa

174. Data: 2012-09-28 09:00:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 18:46, Ikselka pisze:
> Coś Ci powiem: nie mam zwyczaju ustępować przed durnotą.

Zgłoś do googla, że mają błąd w oprogramowaniu (skoro wcześniej przy
takich samych ustawieniach IYO działało tak, że nie przychodziły Ci
niechciane maile).

Ewa

175. Data: 2012-09-28 09:01:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 11:00, medea pisze:

> Zgłoś do googla, że mają błąd w oprogramowaniu

Albo może ktoś inny korzystający zgłosi. Wtedy dowiemy się, co
odpowiedzą. :)

Ewa

176. Data: 2012-09-28 09:21:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-28 11:00, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Zgłoś do googla, że mają błąd w oprogramowaniu (skoro wcześniej przy
> takich samych ustawieniach IYO działało tak, że nie przychodziły Ci
> niechciane maile).

Ikselka, jakby tylko sama chciała, mogłaby błąd poprawić. Albo stworzyć
nowego gmaila. Albo nawet całego googla.

qr.a

177. Data: 2012-09-28 09:22:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-28 08:38, obywatel Bbjk uprzejmie donosi:

Zaocznym nie zawsze.
[hint: wypowiedź medei]

qr.a

178. Data: 2012-09-28 09:28:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-28 10:28, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Choćby i całego świata nawet! Ale najpierw pójdę z tym do Telewizji! :)

Albo napisz o tym książkę. "Pożegnanie z Gmailą"

qr.a
--
koleżeńsko po piórze

179. Data: 2012-09-28 09:45:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 10:32:52 +0200, medea napisał(a):

> A to już nie wystarczy wcisnąć "odpowiedz nadawcy"?

Własnie o TYM piszę - od strony informatycznej "wciskanie" polega na
wydaniu programowi polecenia pobrania adresu odbiorcy z pola "reply-to".
Czego Ty jako laiCZKA absolutnie nie łapiesz, bo nie musisz. No i dlatego
ten dziób pingwina.

> Świat na głowie staje. ;-D

Czasem tak, kiedy trza Ci coś tłumaczyć, czego nie jesteś w stanie pojąć z
natury rzeczy.

(by XL)

180. Data: 2012-09-28 10:05:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 11:45, Ikselka pisze:

> Własnie o TYM piszę - od strony informatycznej "wciskanie" polega na
> wydaniu programowi polecenia pobrania adresu odbiorcy z pola "reply-to".

To może Stalker by spróbował do mnie prywatnie napisać? Ciekawe, czy mu
się to uda, pomimo że nie mam ustawionego pola reply-to.

> Czego Ty jako laiCZKA absolutnie nie łapiesz, bo nie musisz. No i dlatego
> ten dziób pingwina.

Ty nie jesteś laiczką, więc dziób wręcz opada, że nie potrafisz
zrozumieć mechanizmu działania tego pola.

Ewa

Ostatnie pytanie
Polskie Pussy Rayot?
Horyzont zdarzeń.