Prośba...

191. Data: 2012-09-28 20:31:11

Temat: Re: Prośba...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 11:00:01 +0200, medea napisał(a):

> Zgłoś do googla, że mają błąd w oprogramowaniu (skoro wcześniej przy
> takich samych ustawieniach IYO działało tak, że nie przychodziły Ci
> niechciane maile).
>
> Ewa

No tak zrobię.
(by XL)

192. Data: 2012-09-28 20:31:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 11:21:34 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-09-28 11:00, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Ikselka, jakby tylko sama chciała, mogłaby błąd poprawić. Albo stworzyć
> nowego gmaila. Albo nawet całego googla.

Qra, ile bierzesz? - rzecznika szukam :->

(by XL)

193. Data: 2012-09-28 21:47:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 10:29, medea pisze:

> No i tak - chcąc nie chcąc - Stalker staje się stalkerem. ;)

Żaden nick nie jest przypadkowy :)

194. Data: 2012-09-28 21:51:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 08:41, Qrczak pisze:

> Te, brzydka, nie podskakuj, bo pavlovą dostaniesz.

Pavlova pochodzi z Australii - w związku z czym poproszę. Każdą jedną.

195. Data: 2012-09-28 22:28:23

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-26 11:21, kali pisze:

> Już całkowicie pomijam sprawę
> że nikt rozsądny nie podaje aktualnie
> prawdziwego adresu w żadnym z tych pól
> - chyba , że potrzebuje viagry,zegarków czy ....
> :))))))

... lokat bara-banków oraz zaproszeń na
marsze w obronie telewizji 'Trwam'

196. Data: 2012-09-28 22:32:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2012 00:28:23 +0200, zażółcony napisał(a):

> bara-banków

Chyba jesteś świeżo po.
(by XL)

197. Data: 2012-09-28 22:37:11

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 00:32, Ikselka pisze:

> Chyba jesteś świeżo po.

Chyba się stęstkniłaś.

198. Data: 2012-09-28 22:51:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-28 23:47, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

No weź....

qr.a

199. Data: 2012-09-28 22:54:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-28 23:51, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Pavlova pochodzi z Australii - w związku z czym poproszę. Każdą jedną.

Z Rosji. Zimno, niedźwiedzie i nie wiem, czy chcę.

qr.a

200. Data: 2012-09-28 22:57:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-28 12:27, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Dokładnie. Czasem tylko występuje ten problem, że są adresy zamaskowane
> spam-pułapkami, ale to już insza inszość.
> Teraz wystarczy usunąć x z adresu.

Ta... do tego to trzeba być pewnie na poziomie doktoratu z informatu.

qr.a
--
wnosząc po podyplomie

Ostatnie pytanie