Prosba o porade, problem z moszna

1. Data: 2003-06-14 21:10:40

Temat: Prosba o porade, problem z moszna
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

zdecydowalem sie tu napisac, gdyz mam pewien dosc niezreczny problem natury
medycznej, i potrzebuje kompetentnej porady.

Zaczne od tego, iz mam 25 lat. A problem dotyczy moszny. Mianowicie mam
wrazenie, ze cos jest z nia nie tak. Lewa strona (komora lewego jadra) jest
znacznie powiekszona (nawet zmierzylem, laczna jej dlugosc "w zwisie" to okolo
10 cm). Z tego co wiem zawartosc moszny to jadra i jakistam plyn, a u mnie
jest tam jeszcze cos, a nawet dosc sporo tego czegos.. i na tyle na ile moge
wyczuc dotykiem odpowiada to cos moim wyobrazeniom o ... jelitach :(

Prawa komora jest w znacznie lepszym stanie, ale tez costam moge wyczuc
(jakkolwiek nieporownywalnie mniej).

Czy to moze byc jakas przepuklina ? A jesli tak to na ile to jest grozne i co
powinienem zrobic ? I jak szybko ?

Bardzo prosze o konkretna odpowiedz, bo jestem bardzo zaniepokojony :( Z gory
bardzo dziekuje za pomoc.

pozdrawiam,

Janek

PS. Prosilbym w miare mozliwosci o odpowiedzi na maila, gdyz mam utrudniony
dostep do grup dyskusyjnych.

2. Data: 2003-06-14 22:26:36

Temat: Re: Prosba o porade, problem z moszna
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl wystukał
(news:56ff.00001e18.3eeb8f4f@newsgate.onet.pl):

> Czy to moze byc jakas przepuklina ? A jesli tak to na ile to jest
> grozne i co powinienem zrobic ? I jak szybko ?

Wyglada na przepukline. Chyba zaczac nalezy od lekarza pierwszego
kontaktu, ktory podejrzenie potwierdzi lub nie i da (powinien)
skierowanie do chirurga. Szybkosc - hm niby sie nie pali, ale 1) nie
masz jeszcze rozpoznania, 2) ostatnio mialem pacjenta, ktoremu sie nie
spieszylo, przepuklina wielkosci wiadra miedzy kolanami. Z tym, ze
trwalo to pewnie pare ladnych lat.

> PS. Prosilbym w miare mozliwosci o odpowiedzi na maila, gdyz mam
> utrudniony dostep do grup dyskusyjnych.

To trzeba FUT ustawic.
Pozdrawiam
Egghead

[wazne] Apel o przeciwdzialanie zlu
[wazne] Apel do Piotra Kasztelowicza, lek.
złamanie a odszkodowanie
Gdzie rehabilitować?
Re: [albertan] wola boga Wakan Alo