złamanie a odszkodowanie

1. Data: 2003-06-14 15:03:57

Temat: złamanie a odszkodowanie
Od: sauer <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zlamalem reke - jak teraz domagac sie odszkodowania - i ile moze jego
byc
aha nie wiem jaki torodzaj zlamania lekarz na pogotowiu nie powiedzial
powiedzil tyko ze gips bedzi zaloizony na 4-5tyg czy jest mozliwosc
((jakis leki) zeby to wszystko szybciej wrocilo do normy - za 2 tyg
mialem jechac do pracy do holandii

2. Data: 2003-06-14 19:43:55

Temat: Re: złamanie a odszkodowanie
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sauer <s...@w...pl> napisał(a):

> witam
> zlamalem reke - jak teraz domagac sie odszkodowania - i ile moze jego
> byc

To zależy gdzie jesteś ubezpieczony. Zasady są podobne, ale jednak są różnice
między ubezpieczycielami. Najlepiej zadzwoń tam gdzie jesteś ubezpieczony i
Ci udzielą najbardziej kompetentnej informacji. Zbieraj całą możliwą
dokumentację medyczną, bo z pewnością się przyda. Zwykle potem wypełnia się
wniosek, na stałym formularzu i dołącza dokumentację medyczną. Potem jest
zwykle komisja, gdzie lekarz od ubezpieczyciela ustala ile Ci się %
uszczerbku na zdrowiu należy. Potem kwota wypłacona zależy też na jaką sumę
jesteś ubezpieczony.

Pozdrawiam...

3. Data: 2003-06-15 10:34:30

Od: sauer <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jun 2003 19:43:55 +0000 (UTC), "Magdalena Chlebna"
<m...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
>zwykle komisja, gdzie lekarz od ubezpieczyciela ustala ile Ci się %
>uszczerbku na zdrowiu należy. Potem kwota wypłacona zależy też na jaką sumę

rozumiem ze starac o odszkodowabie moge sie starac po zakonczenu
leczenia ?? a co jesli od razu po zdieciu gpisu musze wyjechac na 3
miesiace - da rade to zalatwic po takim okjresie ?/

sauer

4. Data: 2003-06-15 11:04:19

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sauer <s...@w...pl> napisał(a):

> rozumiem ze starac o odszkodowabie moge sie starac po zakonczenu
> leczenia ?? a co jesli od razu po zdieciu gpisu musze wyjechac na 3
> miesiace - da rade to zalatwic po takim okjresie ?/

Ja w mojej umowie z ubezpieczycielem mam napisane: "Stopień trwałego
uszczerbku na zdrowiu powinien być ustalony niezwłocznie po zakończeniu
leczenia, z uwzględnieniem rehabilitacji, najpóźniej 24 miesiące od daty
wypadku." (umowa z Gerling Polska). Zobacz jak masz w Twojej umowie lub
zadzwoń do swojego ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel z założenia interpretuje
przepisy na swoją korzyść :)

5. Data: 2003-06-16 09:11:29

Od: "dj" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "sauer" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> powiedzil tyko ze gips bedzi zaloizony na 4-5tyg czy jest mozliwosc
> ((jakis leki) zeby to wszystko szybciej wrocilo do normy - za 2 tyg

To zalezy w jakich okolicznosciach zlamales reke. Czy z Twojej winy czy z
np. nie z twojej winy i na dodatek zostales potracony przez samochód. Wtedy
nalezy Ci sie (nawet ok. 10x wieksze) odszkodowanie z jego OC. Z OC za kazdy
1 % uszczerbku na zdrowiu wyplacaja w zaleznosci od regionu ok. 500-800 zl.
Ja za zlamana noge (III stopnia otwarte) dostalem 14 000 zl.

Gdzie rehabilitować?
Re: [albertan] wola boga Wakan Alo
USG w badaniu owulacji ??
Kapsylki z ekstraktem z zielonej herbaty - pytanie
Re: [albertan] wola boga Wakan Alo