[wazne] Apel do Piotra Kasztelowicza, lek.

1. Data: 2003-06-14 18:06:25

Temat: [wazne] Apel do Piotra Kasztelowicza, lek.
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 14 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
am.torun.pl :

> miales nie zasmiecac tej listy, obiecales z jednak nadal to robisz

Sprawiasz mi przykrosc twoim impertynenckim zachowaniem i twoja
namolnością.
Jestem Reprezentantem Boga Wakan Alo dla ciebie.
Jesli nie potrafisz tego zrozumiec i uszanowac, jesli mnie odrzuczasz i
odrzucasz boga realnego i naturalnego, to to, co mozesz najlepszego
uczynic, to po prostu nie wtrącać sie w nie twoje sprawy.

Ilekroc widze cie w watkach zaczynajacych sie od mojej wypowiedzi, tylekroc
nie moge sie nadziwic, co ty w nich robisz?! Po co czytujesz to co pisuje?!
Nie tlumacz mi sie glupio tym, ze zawodza mechanizmy automatycznego
ignorowania moich postow, bo to nie ma znaczenia - powinienes po prostu nie
czytywac, zadnych postow odnoszacych sie do Alberta Jachera i Albertanismu
- bo one cie po prostu nie interesuja.

Juz raz dosadnie prosilem cie, abyc sie ode mnie odczepil i nie dyrygowal i
nie cenzurowal korespondencji w wolnym Usenet. Przez tydzien albo dwa byl
spokoj. Czy naprawde nie potrafisz sie powstrzymac dluzej od gburowatego
zachowania? Jesli ci to ulatwi to przyjmij zalozenie, ze jestem paranoikiem
i nie wygrasz ze mna po prostu.

Masz szczescie, ze jestem prorokiem i nie zrobie ci zlosliwosci w zamian za
twoje zlosliwosci i wrogosc wobec mnie.

Wiedz jednak, ze religia, ktora glosze w imieniu Wakan Alo nakazuje sie
bronic przed wrogami i napasciami, inaczej niz uczą urojeniowe żydowskie
religie.

Ja mimo, ze mam do ciebie powazne zastrzezenia jako do czlowieka i
obywatela, nie wchodze ci w droge i nie czepiam sie ciebie. Masz prawo do
uzywania internetu - to go uzywaj. Ale nie pozwole, abys ty mnie ograniczal
moje konstytucyjne i ludzkie prawa!

Smieciami to mozesz nazywac swoje teksty - moje powinienes szanowac, bo po
czasie dowiesz sie, kto pisywal smieci a kto prawde i madrosc.

Jeszcze raz wzywam cie, Piotrze Kasztelowicz, do opamietania i zaprzestania
impertynenckich i aroganckich zachowan wobec Mowcy Boga Alberta Jachera i
innych wolnych ludzi!

--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

2. Data: 2003-06-15 07:31:24

Temat: Re: [wazne] Apel do Piotra Kasztelowicza, lek.
Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości

Co to za oszolom???

ten gosc jest lekarzem?
Jesli tak, to niech Bog (jakikolwiek) ma ich w opiece...

pz

3. Data: 2003-06-15 08:06:06

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Co to za oszolom???
Nowy Arcybłazen gruopy.:-)
Kiedyś wystąpił w "Rozmowach w toku".:-)

>ten gosc jest lekarzem?
IMHO z własnego mianowania.:-)
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

4. Data: 2003-06-26 14:49:26

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in

> Nowy Arcyb?azen gruopy.:-)
> Kiedyś wystąpi? w "Rozmowach w toku".:-)

Chetnie bym to zobaczyl ;)
A moze to nagranie jest gdzies na Sieci ?

Tymczasem znalazlem w Necie piosenke o Albercie Jacherze:
http://www.mumke.nl/alt_config.html
Holendrzy juz o nim ukladaja piosenki ... moze to prawdziwy prorok ?
Jesli tak, to drzyj Piotrze Kasztelanowiczu !

pozdrowaski,
t.

5. Data: 2003-06-26 15:08:16

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Chetnie bym to zobaczyl ;)
>A moze to nagranie jest gdzies na Sieci ?
Może i jest.:-)

6. Data: 2003-06-27 19:18:08

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 26 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
2.83 :

> Chetnie bym to zobaczyl ;)
> A moze to nagranie jest gdzies na Sieci ?

Mozesz mnie zobaczyc w oryginale na spotkaniu, albo postulowac do televizij
aby mnie nie bojkotowaly, ale nagrywaly wywiady, rozmowy, bo ludzie chetnie
to zobacza.
Ja mam tylko pare zrzutow ekranowych z tamtego programu:
http://albertanism.freezope.org/img/rwt/rwt.html

Tamten program zawieral kilka bardzo waznych wypowiedzi.

> Tymczasem znalazlem w Necie piosenke o Albercie Jacherze:
> http://www.mumke.nl/alt_config.html
> Holendrzy juz o nim ukladaja piosenki ...

No tak, ale Niderlandery maja rozna od Polakow mentalnosc i kulture zycia
spolecznego. Pamietam, ze w owym czasie calkiem sporo spieralem sie z
paroma ludzmi spoza Polski o sens i sposob zalozenia grupy usenet dla
religii Albertanism. Wiele bylo roznych argumentow za i przeciw, ale nie
pamietam, aby mi przypisywano choroby psychiczne, czy wyzywano od idiotow,
matolów itp. Paru ludzi okazalo mi zyczliwa i istotna pomoc, dzieki temu
grupa alt.religion.albertanism powstala i jest dostepna na wielu serverach
na planecie.

> moze to prawdziwy prorok ?
> Jesli tak, to drzyj Piotrze Kasztelanowiczu !

Lekarz K. Jest wyznawca zydowskiego czlowieka - boga Jezusa z Nazaret.
Z tego powodu jakos nikt go nie uznaje za niespelna rozumu i chorego na
zespol paranoidalny (mimo uznawania dzieworodztwa czlowieka, wiary, ze
zydowski bog stworzyl caly swiat i czlowieka na jego boskie podobienstwo i
wiele innych sprzecznych z medycyna urojen). Ja tez nie mam wobec niego
zlych i wrogich zamiarow i chce tolerowac jego religijne przekonania.
Bede jednak stanowczo protestowac jesli on i jego wspolwyznawcy boga
Jahuszuah, w imie nauk ich boga beda chcieli mnie cenzurowac i ograniczac
moje obywatelskie i ludzkie prawa do wypowiedzi, do wyznawania moich
przekonan religijnych.

Wyznawcy boga Jahuszuah juz w minionych czasach zatrzymali rozwoj medycyny
i nauki na cale wieki z powodu ich glupiej i szkodliwej religii.
Nie pozwolmy aby ponownie szkodzili nam i pomiatali nami - ludzmi
madrzejszymi! Czasy religij boga Jahuszuah juz sie na szczescie koncza!
Radujmy sie z tego, laczmy sie i walczmy o nasze swiete prawa do dobra i
madrosci!

"Jeśli nie wspierasz dobra, to wspierasz zło."

Z dobrymi życzeniami,

7. Data: 2003-06-30 22:26:56

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Jun 2003 17:08:16 +0200, Artur Drzewiecki

>Może i jest.:-)

Ze tez Ci sie chce ...

t.

złamanie a odszkodowanie
Gdzie rehabilitować?
Re: [albertan] wola boga Wakan Alo
USG w badaniu owulacji ??
Kapsylki z ekstraktem z zielonej herbaty - pytanie