Prosto z polski

141. Data: 2009-02-12 22:07:17

Temat: Re: Prosto z polski
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Albo z dobrym seksem po prostu i tego typu teksty erotyczne są zbyt ubogie
> dla niego, psują mu własne doznania

Tego nie oceniam, każdy ma swoje życie erotyczne i marzenia.

Odnoszę się tylko do literatury. Jak jest dobra, to o wszystkim może
być, jeśli o mnie chodzi - nie czytam jej przecież po to, żeby uczyć się
technik tak naprawdę.

Ewa

142. Data: 2009-02-12 22:32:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> [...]

Przecież nikt czytać nie kazuje, więc nie rozumiem zarzutu :D

> nie czytam jej przecież po to, żeby uczyć się technik tak naprawdę.

No właśnie, Ikselka znów "widzi" więcej niż jest. Nikt nie traktuje
tego jak poradnik, bo i ja nie mam takich ambicji. Większość z tych
tekstów to moje prezenty dla kogoś, kto jest daleko i nie mam
możliwości wręczyć mu innych ;) Jeśli podobają się komuś poza
adresatem, to OK, jeśli nie, nie rzucę się z wieży katedry, bo
zaczęłam pisać "dla dwojga" i dopiero inni mnie namówili do
upublicznienia, czego dokonałam za zgodą prezentobiorcy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

143. Data: 2009-02-12 22:59:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Przecież nikt czytać nie kazuje, więc nie rozumiem zarzutu :D

Źle cytujesz, to nie ja pisałam.

> tego jak poradnik, bo i ja nie mam takich ambicji. Większość z tych
> tekstów to moje prezenty dla kogoś, kto jest daleko i nie mam

Aż trudno uwierzyć, że ktoś powiedział, że teksty są pisane po męsku.
Np. nie wyobrażam sobie, żeby jakikolwiek facet pisał o przytulaniu
"po". ;) (No, ale nie czytałam tam wszystkich autorów. ;-P)

Ewa

144. Data: 2009-02-12 23:14:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Aż trudno uwierzyć, że ktoś powiedział, że teksty są pisane po
> męsku. Np. nie wyobrażam sobie, żeby jakikolwiek facet pisał
> o przytulaniu "po". ;)

:) Może chodziło o to, że "spełniam" bardziej męskie fantazje niż
kobiece np. motyw M+K+K albo późniejsze teksty o zniewalaniu.

--
Pozdrawiam - Aicha

145. Data: 2009-02-13 14:08:49

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 22:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> radwa-trzy-konkretnie i na tym koniec... Ale ja trochę go tłumaczę, bo
> wtedy (w tych latach) był maksymalnie umordowany, a ona - dziewczyna na
> poezji wyższych lotów oraz na Zbyszku i Danuśce oraz Heloizie i Abelardzie
> wychowana, romantyczna i temperamentna zarazem...
>
> No wiem, że jest zapotrzebowanie. Z powodów tych samych, z których ona
> wtedy czytała te Harlequiny...

> Albo z dobrym seksem po prostu i tego typu teksty erotyczne są zbyt ubogie
> dla niego, psują mu własne doznania i woli ich nie czytać, aby nie widzieć
> siebie tak prost/ack/o jak tamtych ludzi w tekście...

Takiej literatury potrzebują ludzie bez wyobraźni, z nadmierną
wyobraźnią i przesyceni.
Zdrowy środek daje sobie radę sam, wystarczy troche mięska, troche
odpoczynku i chęć z obu stron.
Na szczęście biologia przynosi na upragniony spokój... :-))

146. Data: 2009-02-13 14:12:57

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 23:59, medea <e...@p...fm> wrote:

> [...]
> Np. nie wyobrażam sobie, żeby jakikolwiek facet pisał o przytulaniu
> "po". ;) (No, ale nie czytałam tam wszystkich autorów. ;-P)

Hm. :-)) a ja to PO lubię. Gdy byłem młodszy PO zamieniało się
szybko w PRZED...
I masażyk ciałokształtu - Maruda nie ma cellulitu... :-))
I wychodził wierszyk:
"Cztery razy po dwa razy..."

147. Data: 2009-02-13 14:57:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Nadmiar testosteronu - włosy na piersi...

Cholera no, nie zmuszaj mnie, żebym jechała do Warszawy, wyrzucała
żonę i sprawdzała organoleptycznie :) Ona może tego nie wytrzymać.

--
Pozdrawiam - Aicha

148. Data: 2009-02-13 17:55:52

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał w:

> Takiej literatury potrzebują ludzie bez wyobraźni, z nadmierną
> wyobraźnią i przesyceni.

Hehe. Nie widzę tu nikogo z bardziej nadmierną wyobraźnią (czytaj:
obsesją) niż Wy oboje. :)

michał

149. Data: 2009-02-13 18:00:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Hehe. Nie widzę tu nikogo z bardziej nadmierną wyobraźnią
> (czytaj: obsesją) niż Wy oboje. :)

:D

--
Pozdrawiam - Aicha

150. Data: 2009-02-13 18:01:32

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 18:55, michał <6...@g...pl> wrote:

> Hehe. Nie widzę tu nikogo z bardziej nadmierną wyobraźnią (czytaj:
> obsesją) niż Wy oboje. :)
>
> --
> pozdrawiam
> michał- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Sztywny pal Azji...
Magisterka SWPS Doktorat inna uczelnia- czy to możliwe?
Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów