Prosze o podpowiedz, rade- czym dobrym umyc zlewozmywak z blachy nierdzewnej ?

1. Data: 2006-10-28 07:17:39

Temat: Prosze o podpowiedz, rade- czym dobrym umyc zlewozmywak z blachy nierdzewnej ?
Od: McGen <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

McGen

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0643-8, 2006-10-27
Przetestowano na: 06-10-28 09:17:41

2. Data: 2006-10-28 09:22:19

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "McGen" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

> McGen

Zalezy czym jest pobrudzony.
Na kamien z wody najlepszy jest ocet :)

3. Data: 2006-10-29 17:49:17

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry napisał(a):
> Zalezy czym jest pobrudzony.
> Na kamien z wody najlepszy jest ocet :)
A na WSZYSTKIE możliwe zabrudzenia kuchenne najlepszy jest płyn do WC
(!!!) o nazwie TYTAN. Rewelacja, już kiedyś pisałam. Pomazać zlew
Tytanem za pomocą gąbki, po kilku minutach wyczyścić szorstką
stroną zmywaka do naczyń, a jeśli się kto boi porysować, to
trochę dłużej trwa czyszczenie miękką ściereczką lub gąbką.
Dobrze spłukać. Żadne specjalne środki nie osiągnęły tego, co
Tytan - od lat to potwierdzam na swoim zlewozmywaku.

4. Data: 2006-10-31 08:53:05

Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote.
> [...]
>Dobrze spłukać. Żadne specjalne środki nie osiągnęły tego, co
>Tytan - od lat to potwierdzam na swoim zlewozmywaku.

Dołączam się do tej opinii - od jakichś kilkunastu lat czyszcze tytanem
wszystko co trudne do wyczyszczenia i ma powierzchnię niepodatną na wżeranie
się tego środka - 20-letnią wannę ze zniszczoną powierzchnią, nowe wanny
stalowe, toalety, umywalki, zapieczone kuchenki, baterie z osadem z
kamienia, zlewozmywaki stalowe i aluminiowe, bardzo brudne płytki a nawet
doniczki z kamiennym osadem. Płyn zwalcza wszystko dużo skuteczniej niż
brefy, domestosy, cify i inne tego rodzaju wynalazki. Co ważne, nie powoduje
u mnie żadnych plam ani podrażnień na rękach (a nie lubię sprzątać w
rękawiczkach). Wkurza mnie tylko fakt, ze we Wrocławiu tytana czesto nie
można kupić w "marketach" - tak jakby mieli awersję do dystrybucji polskich
produktów.
pozdrawiam
Ania

5. Data: 2006-10-31 12:31:22

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

U mnie wystarcza zwykly cillit

6. Data: 2006-11-01 09:54:39

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl napisał(a):
> U mnie wystarcza zwykly cillit
To chyba masz BARDZO miękką wodę. U mnie Cillit był użyty 2 razy z
mizernym skutkiem, no i nie działa na WSZYSTKO. TYTAN - działa na
wszystko, tj. kamień, tłuszcz, przypalenia, zabarwienia
roślinno/warzywne i inne itp itp itp...

7. Data: 2006-11-01 09:57:16

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> Wkurza mnie tylko fakt, ze we Wrocławiu tytana czesto nie
> można kupić w "marketach"
Ja kupuję tylko w Makro - tam jest zawsze. Od 10 lat zawsze go tam
znajduję bez kłopotu - w dodatku zawsze w tym samym miejscu (w
odróżnieniu od innych sklepów), co najbardziej mi odpowiada :-)

8. Data: 2006-11-01 10:00:54

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
Co do zastosowań - dodam, że świetnie sie sprawdza na moim zawalonym
latem kwiatami tarasie. Gdy spadające płatki i inne części roślin
przyschną do gresów, nie daj Boże przydeptane, tylko tytanem można
usunąć ślady... hi hi - bez śladu, że tak powiem :-)

jaka kuchenka mikrofalowa ??
problem z przebarwianiem uczczelki gumowej w pralce
budowa domu...od czego zaczac ??
Jaki ekspress do kawy - wysokociśniniowy ?
maszynka do mielenia