jaka kuchenka mikrofalowa ??

1. Data: 2006-10-27 23:42:40

Temat: jaka kuchenka mikrofalowa ??
Od: kosio21 <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie szanowne grupowiczki i grupowiczów. Mam następujące
pytanko: Chciałem kupić żonie jakąs w miarę przyzwoitą kuchenkę
mikrofalową, ale niestety nie mam pojęcia czym powinna się
charakteryzować, poza tym, że musi mieć grilla (ale jakiego - kwarcowy
czy zwykły, jaka moc etc..). Dodam jeszcze, ze nie snobuje się
najlepszymi markami, ważna jest funkcjonalność no i cena - moge wydać
maksymalnie 700zł. Aha jeszcz ejedno - czy warto dopłącac do kuchenki
któr a ma funkće gotowanie na parze ??? czy kuchenki rzeczywiście gotują
sensownie na parze ???

będe wdzięczny za wszelkie info

pozdroofk@
koSio

2. Data: 2006-10-28 16:05:47

Temat: Re: jaka kuchenka mikrofalowa ??
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kosio21" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mikrofalową, ale niestety nie mam pojęcia czym powinna się
> charakteryzować, poza tym, że musi mieć grilla (ale jakiego - kwarcowy czy

Polecam archiwum grupy i artykul:
http://www.swiatkonsumenta.pl/testy.php?action=showt
est&category=44&id=&topicid=590&story=10

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-10-28 18:06:35

Od: "Myszanka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kosio21 napisał(a):
> [...]
> maksymalnie 700zł. Aha jeszcz ejedno - czy warto dopłącac do kuchenki
> któr a ma funkće gotowanie na parze ??? czy kuchenki rzeczywiście gotują

ja od ponad roku mam whirlpoola 325 - polecam crispa - wychodza super
ciasta, pizzy, kurczaki i inne mieska. Crispa uzywam teraz duzo
czesciej niz zwyklej patelni.
pozdrawiam
Ania

4. Data: 2006-10-29 16:59:28

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-10-28 01:42, Niejaki/a kosio21 bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> [...]
> maksymalnie 700zł. Aha jeszcz ejedno - czy warto dopłącac do kuchenki
> któr a ma funkće gotowanie na parze ??? czy kuchenki rzeczywiście gotują

Wypowiedzialy sie ponizej panie, to teraz ja napisze cos od siebie jako
samiec ;-)
Wiesz mialem okazje pare razy spozywac potrawy robione w mikrofali ktore
byly grillowane, gotowane czy pieczone i powiem Ci ze to nie jest to co
na normanej kuchence czy piekarniku. Dlatego dla mnie mikrofala to
ustrojstwo ktore sluzy do rozmrozenia, odgrzania ewentualnie
przysmazenia frytek ;-) A bardziej zaawansowane kulinarnie wybryki wole
jednak jak sa robione bardziej tradycyjnie ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

5. Data: 2006-10-29 17:20:27

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ktore sluzy do rozmrozenia, odgrzania ewentualnie przysmazenia frytek ;-)
> A bardziej zaawansowane kulinarnie wybryki wole jednak jak sa robione

Musze przyznac, ze ja takze wole uzywac mikrofali przede wszystkim do
podgrzewania. Z gotowania, to czasem tylko ryz i ziemniaki.

6. Data: 2006-10-30 12:37:41

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuchenki któr a ma funkće gotowanie na parze ??? czy kuchenki
> rzeczywiście gotują sensownie na parze ???

Jeśli nie chcesz się snobowac wodotryskami, to kup taką, która Ci się
podoba, mieści w miejscu, gdzie chcesz ją postawić, nie jest firmy
krzak (czyli z daleka od Romixów, Alasek i tym podobnych) i ma
_kwarcowego_ grilla. Wszystkie inne dodatki można sobie odpuścić.
Z konkretnych firm również polecałbym Whirlpoola. Lodówki czy pralki
tej firmy bym nie kupił, ale mikrofalki akurat robią dobre.

J.

7. Data: 2006-10-30 12:38:17

Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Oct 2006 13:37:41 +0100 _Jarek P._ wrote:

> [...]
> Z konkretnych firm również polecałbym Whirlpoola. Lodówki czy pralki
> tej firmy bym nie kupił, ale mikrofalki akurat robią dobre.

Z tymi markami to bez przesady, akurat mikrofalówki to chyba najbardziej
bezawaryjny i dopracowany sprzęt AGD, i przy takowej kupnie należy się
kierować jedynie funkcjonalnością, wyglądem i ceną..

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

8. Data: 2006-10-30 15:07:46

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> wrote:

> [...]
> takowej
> kupnie należy się kierować jedynie funkcjonalnością, wyglądem i

Wiesz... dopracowanie będzie tyczyło magnetronu, ale już
elektronika sterująca czy choćby pierdoły takie jak zamek od
drzwiczek - niekoniecznie. Zresztą... wystarczy porównać w
sklepie szczegóły wykończenia stojących obok siebie markowej
mikrofalki i jakiegoś cudaka.

J.

9. Data: 2006-10-30 15:24:08

Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Oct 2006 16:07:46 +0100 _Jarek P._ wrote:

> [...]
> drzwiczek - niekoniecznie. Zresztą... wystarczy porównać w
> sklepie szczegóły wykończenia stojących obok siebie markowej

Co jakoś niespecjalnie przeszkadza działać po naście lat cudakom marki
Alaska, które były kupowane przez rodziców moich i mojej żony za bajońskie
sumy..

10. Data: 2006-10-30 22:20:43

Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 Oct 2006 15:24:08 +0000 (UTC), Tadeusz Włodarczyk
<t...@t...pl> wrote:

> Co jakoś niespecjalnie przeszkadza działać po naście lat cudakom marki
> Alaska, które były kupowane przez rodziców moich i mojej żony za bajońskie
> sumy..

W mojej Alasce po paru miesiącach od zakupu umarł silnik kręcący talerzem
(naprawiono na gwarancji). Ja jednak Alasek nie polecam.

--
Andrzej Rumin

problem z przebarwianiem uczczelki gumowej w pralce
budowa domu...od czego zaczac ??
Jaki ekspress do kawy - wysokociśniniowy ?
maszynka do mielenia
Serwis expresow do kawy rowenta