jaka kuchenka mikrofalowa ??

11. Data: 2006-11-02 11:47:59

Temat: Re: jaka kuchenka mikrofalowa ??
Od: "Zurel" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kosio21" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ehu5b4$hnq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam serdecznie szanowne grupowiczki i grupowiczów. Mam następujące
> pytanko: Chciałem kupić żonie jakąs w miarę przyzwoitą kuchenkę
> mikrofalową, ale niestety nie mam pojęcia czym powinna się
> charakteryzować, poza tym, że musi mieć grilla (ale jakiego - kwarcowy czy
> zwykły, jaka moc etc..). Dodam jeszcze, ze nie snobuje się najlepszymi
> markami, ważna jest funkcjonalność no i cena - moge wydać maksymalnie
> 700zł. Aha jeszcz ejedno - czy warto dopłącac do kuchenki któr a ma funkće
> gotowanie na parze ??? czy kuchenki rzeczywiście gotują sensownie na parze
> [...]

Kup modele Zelmeru - bardzo dobra jakość, a cena rozsądna. Polecam inoxa z
grillem.

Zurel

12. Data: 2006-11-02 19:33:33

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

kosio21 wrote:

> [...]
> czy zwykły, jaka moc etc..). Dodam jeszcze, ze nie snobuje się
> najlepszymi markami, ważna jest funkcjonalność no i cena - moge wydać

Jesli chodzi o firmy to polecam dwie : Sharp i Whirlpool. Sharp
(standardowy model z grillem i elektronicznym sterowaniem, wyprodukowany
w UK) dziala juz jakies 9 lat. Sam kupilem jakis czas temu Whirlpoola i
rowniez jest doskonaly. Polecam kuchenke o standardowej pojemnosci 18-20
litrow, z grillem kwarcowym i Crispem (frytki, pizza itp. na chrupko na
specjalnym talerzu rozgrzewajacym sie do 220 st.).

Ja kupilem model MAX 28 AW :
http://www.whirlpool.pl/?nodeid=produkt&cat_id=25&pr
od_id=103
(w sklepach int. kosztuje 450-500 zl)

Oprocz w/w rzeczy, ma ona swietny design dzieki czemu mozna ja ustawic w
rogu i zaoszczedzic mnostwo miejsca (dodatkowo drzwiczki sa wysoko, wiec
mozna stawiac talerze / miski bezposrednio przed kuchenka). Przed ew.
kupnem takiej kuchenki przymierz jednak najwiekszy uzywany przez siebie
talerz - jest nieco mniejsza niz std kuchenki).

problem z przebarwianiem uczczelki gumowej w pralce
budowa domu...od czego zaczac ??
Jaki ekspress do kawy - wysokociśniniowy ?
maszynka do mielenia
Serwis expresow do kawy rowenta